Tisdag 29/11-11 Bra dag!

Hallå i stugorna!

Idag har jag haft en SUPER BRA dag! :D 

Mamma och pappa, jag har sagt det förut och jag tror inte ni förstår hur allvarlig jag är när jag säger detta. När jag kommer tillbaka i sommar, då MÅSTE det stå en bil på parkeringen till mig. Annars stannar jag här för evigt! Det måste finns ett starbucks, ett mall med dessa affärer, ett shoppersworld, asså jag vet inte vad jag ska säga! Jag vill inte lämna detta!!  Kan inte Sverige med alla underbara vänner familj och släkt flytta hit så skulle jag ha det bra! :D

Idag har jag varit och lånat böcker på biblioteket! Drog sedan till gymmet och stoppade upp boken på crosstrainern och vipps så hade det gått 35 minuter! Nice tyckte jag. Hade dock inte riktigt fått i mig det man borde innan man sätter igång och tränar. Mindre bra! Men åkte efter lite övningar hem och gjorde en lax-avokado-gurka-paprika "sallad" och till efterrätt bidde det en halv grapefrukt! Super gott :D

Fick sedan veta att American Airlines ansökt om konkurs..... GREAT eftersom det är dom vi bokat flygbiljetter till New York för nyår med..... F*N!!! Hoppas att detta löser sig!

Åkte och hämtade barnen, hem äta lite, iväg på aktiviteter, har även kommit på att jag kan åka direkt från gymnastiken till baseballen, vilket betyder att jag och Quin spenderar ungefär en timme med att bara titta på Justin, hon klagar inte och då klagar inte jag! ;) Och tiden går... :p

Åkte efter det hem och gjorde lite läxor. Sedan hoppade jag in i duschen eftersom jag inte hann det tidigare under dagen. Sedan åkte jag och hämtade upp Matilda, för lite te på starbucks. Kände efter det för att åka vidare så vi åkte till shoppers world, som är ungefär som Barkarby outlet. Ett ställe med massa affärer med lite billigare saker.
Hittade en till julklapp... Nä mamma det gick inte att spara pengarna denna gång heller...

Hittade även en jätte fin kappa. Som jag tror att jag sak köpa! Ska bara prova den en gång till. Kände inte att mjukisbyxor gjorde det rätta för att visa den bra sidan.

Nu ska jag gå och måla naglarna. Sen måste jag sova. Kommer inte kunna komma upp imorron annars. Det dumma är att jag tog en nap imorse, och jag kunde inte vakna upp ifrån den! Usch det är jobbigt! :p

Malin, är du säker på att det var snö? :p Enligt andra källor har jag hört att det inte alls har snöat ;)Sant 5 månader och TVÅ dagar.... 

Angelika, sorry kommer inte ihåg vad du skrev! :/ 

Hoppas ni alla har haft en bra dag!  Speciellt Moster Jessica som fyller år idag! :D Grattis igen! Jag skickade ett sms från min svenskamobil och mamma sa att det ibland inte syns vilket nummer det är ifrån. Så Grattis igen (igen)!! 

<3<3<3 


Kommentarer
Postat av: angiiiie

hahah jag skrev faktiskt ingenting så inte undra på att du inte kommer ihåg :P

2011-11-30 @ 07:25:23
Postat av: Malin

Jajamän!! Det snöade halv 10 vid simhallen ;) det var lokala snöfall ;) <3

2011-11-30 @ 16:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0