Tisdag 22/11-11 Shopping!

Hejsan!

Idag gjorde jag allt jag sa att jag skulle göra! Oj va stolt jag är ;) Direkt efter att jag släppt av barnen i skolan åkte jag till poolen simmade i typ 55 min. Gjorde mig i ordning där, men var ändå tvungen att åka hem efter för jag hade glömt telefone. Och tur var väl det, för Alex bad om skjuts till Starbucks. Jag hann även med lite brunch innan jag åkte iväg och hämtade honom. Vi drog sedan till Starbacks för att hänga med Matilda och Johanna. Det var riktigt trevlig och det blev mycket skratt! :) Alex är ju från Danmark så det blir engelska när vi träffas, men det är väldigt lätt att bara hoppa över till svenska när han faktiskt förstår det rätt så bra. Bara att vi inte fattar ett smack av det han försöker säga. Matilda satte upp som mål att hon (hon sa vi) ska kunna prata svenska och han danska när dom pratar med varandra. Lycka till säger jag!

Efter det åkte jag hem och skypade med min älskade bror, alltid lika trevligt! :)

Åkte sedan och hämtade barnen, åkte hem för att ät lite mellanmål. Då var olyckan framme. Jag skulle stänga besticklådan. Medan Quin tyckte det var smart att hålla om bänkkanten. Ja ni kan ju tänka er.... Och reaktionen när man ser att något är fel men inte kopplar vad man ska göra.. Det var lite jobbigt, och sedan skriket som kommer med smärtan. Det var inte roligt, plus att Joanna var hemma. En gång när Quin trillade ner från köksbänken och började gråta hysteriskt så kom inte Joanna ner. Men nu kom hon. Som att det får mig att må bättre? Nej inte riktigt! Aja det hela slutade bra, och jag och Quin hade det riktigt mysigt när vi satt och kollade på Justins baseball! :)

När jag slutat åkte jag till mallet och köpte ett skärp. Malin, vad använder man ett skärp till? Om jag säger att jag inte har ett korvöre men väljer att köpa ett skärp, det borde väl det vara ganska obvious att jag behöver ett skärp? :p

Pappa,nu har jag ju två par nya strumpor så jag klarar mig ett tag till ;)

Nu under kvällen kom även killarna hem! Båda sprang upp och började busa med småbarnen, klockan var typ 21:45 när barnen la sig, åh va roligt det kommer va imorron! Det var väldigt roligt att se dom igen, och det känns nästan som att dom inte varit borta! Nä men roligt att som kommer vara hemma en längre tid nu! :)

Madde sa att mormorn kommer hit och sover imorron! Usch va jag är nervös! Vill sså gärna göra ett bra intryck. Hon är ju lite fin i kanten, så jag kan tänka mig att hon ser ner på "anställda", jaja spännande i alla fall!

Hoppas er tisdag var bra!

Angelika, ett tips, köp svarta lady socks/ ankle socks från new body och släng ut alla andrra strumpor du har så har du iaf strumpor som matchar varandra! ;)

<3<3


Kommentarer
Postat av: angiiiie

SANT!

2011-11-24 @ 08:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0