Tisdag 1/11-11 Strömlöst på riktigt

Hallå!

Idag vaknade jag av att min mobil pep och levde om, det var dags att ladda den, så jag rullade ur sängen och kröp till laddaren stoppade i den och trodde att problemet var löst. Men icke sa nicke, för idag var det vi som ar utan ström!

Åh :( När jag vaknade hade strömen varit borta i typ en timme och man kände redan att huset började kylas av. Usch!

Som tur är har jag en super bra värdmamma! Det ända hon hade att göra idag var att spela tennis, men hon kände inte för det så hon sket i det :p så vi tog med barnen till frisören, fixade till dom mötte sedan upp grannarna för lite lunch och sedan bio! "Puss in boots" såg vi idag. När vi kom ut från bion ringde Joanna hem för att kolla ifall telefonen funka. I fall telefonen funkar = el i huset. Och det gjorde den, Hallelulja! :D

Så alltså ingen skola för barnen idag heller, men det sa jag redan igår va? Det ser lite mörkt ut imorron också! Så jag blir nog också hemma från skolan imorron eftersom Joanna åker till Inden.

När vi kom hem från bion, drog vi till poolen! Så nice att den är vinterbonad! Där var vi till typ 6, drog hem sen knde jag att jag hade obbat klart idag, så jag drog ner på mitt rum. Nu väntar jag på att Matildas värdföräldrar ska ta ett beslut... Nej vänta det kommer nog inte hända.... Ni förstår, amerikanare snackar väldigt mycket men gör sällan något åt det.... Så hon sitter just nu hos sin värdmammas föräldrar, har jobbat i 9 timmar och vet fortfarande inte ifall hon får komma hem ikväll eller inte. Jag håller tummarna att hon kommer hem, för jag skulle också må bra av en kopp te på starbucks!

Jag har under kvällen tagit ett beslut. Jag kommer inte gå till min klass imorron. Det var snack om att barnen inte skulle ha skola imorron, och då ställde jag in mig på det. Så nu när jag fick veta att dom har skola tog jag beslutet att jag ändå inte kommer gå. Jag ska försöka hinna med att träna,och göra lite läxor. Så det så, inte så mycket någon kan säga om det!

Ha en bra dag! :)

<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

Varför är det strömlöst? :O Har inte läst något om en orkan eller så :P hahah känns som om de ganska ofta inte är nån ström där, eller? :P<3

2011-11-02 @ 17:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0