Söndag 6/11-11

Hej igen!

Sa ju att jag skulle lägga upp bilder idag, men jag orkar tyvärr inte just nu kommer kanske ikväll! ;) Håll tummarna!

Idag drog jag och Matilda till diverse olika ställena, jag har shoppat lite julklappar! Vilket är ovanligt att jag är i tid med men någon gång måste man ju överraska! Jag är väldigt nöjd med mina fynd! Måste säga att det är fynd! För just nu kör dom med något som kallas mid-year sale! så det är bra priser på de flesta ställena! :D

Vi åkte sedan hem och åt lite lunch, planen var att vi skulle ut och springa idag, men det blev lite tajt för vi skulle iväg på lcc-möte, så löpningnen får vi ta en annan dag! ;)



I bilen på väg till IKEA!! :D

Bilden snodde jag från Matildas blogg: http://matildatoamerica.blogg.se/ 

Ja det var allt jag gjort denna helg! Hoppas ni har haft en bra helg! :)

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0