Söndag 27/11-11 ...

Ibland blir man så liten. När man blir nertryckt fram till tårna i ett par skor som är alldeles för små för att passa ens kropp. Då man önskar att man kunde få ligga i sin svenska säng och gråta i mörkret. Då suger det att vara i detta piss land. Långt ifrån alla man vill ha i närheten. Långt ifrån där man känner sig hemma.
Jag hoppas att du kan ta dig igenom detta! Vi ska göra allt i vi bara kan för att du ska komma ur detta, starkare än någonsin! Du vet var vi bor, du har våra nummer, och from torsdag finns jag tillgänlig 24/7. Bara säga till när det behövs!


Min dag idag. Vaknade, tittade på film, drog till gymmet, sa hej då till killarna, spenderade kvällen med Johanna och Matilda.

Imorgon är det den SISTA riktiga lektionen på Harvard. På onsdag har vi ett diagnostiskttest för att se hur och om vi har utvecklats något. Tror inte det. Längtar så tills det är slut! Fast det känns dock som om det varit slut ett tag, jag har inte haft några läxor sen den stora uppgiften, så det känns redan som om det är slut!

Hoppas er helg har varit bra! Min första advent 2011 sög om någon undrar! inga lussebullar, ingen julmust. Inte ens en pepparkaka har jag ätit i dag. Jaja.

<3<3<3

Btw, Idag har jag varit här i 5 månader.

Btw2, Angelika du är bara för bäst! Tack för att du kommenterar så flitigt! :) <3




Kommentarer
Postat av: Malin

Igår kväll så snöade det för första gången här men det var snöblandat regn men iaf :P <3

2011-11-28 @ 17:19:02
Postat av: angiiiie

NO MORE LEKTIONER!! glädjedans

Inget att tacka för, hur ska vi annars kunna hålla daglig kontakt!? :D <3

2011-11-28 @ 23:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0