Söndag 20/11-11 Newport!

Hallå!

Nu har ännu en helg gått! Och jag har varit på äventyr! :D 

I fredags satt jag och johanna och prata om att åka någon stans och min värdpappa Brad hörde det, så han sa att Newport i Rhode Island är en mysig stad med många sevärdheter. Det är en rikemansstad så han sa att båtarna som finns där är dyrare än vissa hus är här! Det fanns även gigantiska mansion man fick gå in och kolla i. Det tycket vi lät roligt så idag drog bilen här ifrån 8:00. Nu kanske ni tänker, åh va roligt det kommer komma massa bilder! Tyvärr är det inte fallet, inte idag i alla fall. Eftersom jag var chaufför överlät jag fotograferandet till mina passagerare Johanna och Rebecca ;) Så förhoppningsvis kommer det lite bilder senare! ;)

Vädret var helt underbart! Skinnjacka, halsduk och converse stod för klädsen. Med andra ord så var det inte kallt ute! Det var blåsigt där vid kusten men inte kallt! Riktigt nöjd är jag! :D

Vad mer har hänt?
I lördags var jag och Rebecca inne i Boston och strosade runt. Jag gjorde även något jag inte tänkt göra än men jag kunde bara inte hålla mig längre! Jag köpte min present till mig själv!!! Ja nu MÅSTE jag väl ha med en bild! Jag måste bara säga att jag är så glad! Så nöjd! :D Lite lycklig också! ;)

Jag vet att några inte alls kommer tycka som mig, typ min kära mamma, och alla andra som tycker att jag ska växa upp och bli mer ansvarsfull/kunna hantera pengar. Håll era kommentarer för er själva, tack!!

Okej är ni redo??! :D








Japp, ett par högklackade skor... Så det så! Men detta är inget impulsköp! Jag har gått och trånat efter dessa sen jag först skrev om dom! Men nu är jag glad, nu har jag fått en julklapp! ;)

Ja, det var allt jag hade att säga idag!

Malin, jag är ledsen, men som du märker har jag varit upptagen! Men vad sägs om tisdag? :)

Hoppas ni alla har haft en bra helg! :)

<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

................ så nu har jag dregglat klart!! Fyfan va fina, passar dig alldeles utmärkt <3

2011-11-21 @ 10:12:01
Postat av: Malin

Vilka fiina!!! Nu har du köpt två par fina klackskor! :D :D När ska du använda dom? ;) För jag tänkte att du annars kan ge dom till mig ^^

Men okej, vi säger tisdag ;) <3

2011-11-21 @ 13:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0