Söndag 13/11-11 Hjärndöd

Hallå!

Idag har jag vaknat gått upp och ätit frukost, gick och la mig i sängen för att skriva mitt arbete. Jag hade fått ett mail av min lärare att jag nog skulle droppa det andra ämnet och välja något hon föreslog.... Great, så idag fick jag börja om på mitt stora arbete... I kind of hate my life :(

Fast sen så hör jag barnen leka på övervåningen, jag pratar med Rebecca i telefonen, jag bestämmer middagsträff med Johanna och Matilda. Hinner prata med Tova på facebook, får ett meddelande av Malin som jag inte pratat med på evigheter och så helt plötsligt älskar jag mitt liv igen. Jobbig bergodalbana detta -.-

Ja nu har jag inget mer att skriva om för det har inte hänt mycket mer än detta! Hahah ja vem har sagt att man måste ha ett roligt liv bara för att man älskar det?




Måste bara säga att jag börjar sakna släkten nu! mamma och pappa skypar jag ju med, men alla andra som jag faktiskt träffar ofta men inte pratat med på ett tag nu! Jag antar att det kommer bli mycket skype under juletiden så det är iaf något jag ser fram emot! :)

Hoppas ni har haft en bra helg! Det måste jag ändå säga att jag haft! :)

<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0