Önskelista Jul 2011

NI BEHÖVER INTE LÄSA DETTA OM NI INTE VILL!!!! ;)

Japp det är juletider på gång! Jag vet att jag är 19 år, men jag har fortfarande en önskelista. Dom blir dock kortare och kortare för varje tillfälle!

·        Presentkort på MQ

·        Pengar (Är väl ändå lättast nu när jag är här!)

·        Ipod-armband (för en Ipod nano 4th generation)

·        Silence av Becca Fitzpatrick (bok)

·        Klocka från Guess

Ja det är det jag har kommit på än så länge!

I helgen köpte jag julklappar till Pappa Jonas och mamma (vet att det blev en konstig ordning, men man säger ju alltid mamma och pappa, så nu fick mamma komma sist!) Och på torsdag ska jag köpa en julklapp (present) till mig själv! Åh va jag längtar!!! :D


Har även börjat fundera på vad jag sak göra till nästa höst. Jag har alltid sagt att jag ska hem och plugga. Men jag vet inte vad jag ska plugga! Eller jo det vet jag väl egentligen, men jag vet inte ifall jag vill börja plugga reden till hösten? Men om jag skjuter på det ett år till så kommer jag ju vara gammal när jag är klar! På ett sätt är jag nu avundsjuk på mina kusiner som sitter i sina studentlägenheter över hela Sverige och pluggar något dom länge vetat att dom velat plugga. Varför kan inte jag vara så säker på min sak? :( 

Ja, jag måste säga att det här med att blogga är som gratis terapi! Det funkar super bra att få lufta sina tankar här! :D

Ha en bra onsdag! <3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

omg jossan..hahah du gjorde mig deprimerad, jag vet inte heller vad jag ska göra nästa höst! vill ju göra gmu men jag träffade på alvar för ett tag sen (han har gjort gmu) och han sa att det var SKIT svårt..han gick ner 5 kilo på 1 vecka.. fattar du, ALVAR tycker det var svårt och ALVAR gick ner 5 kilo på en vecka..hur fan kan han gå ner så mycket? my gosh.. <3

2011-11-09 @ 09:02:28
Postat av: tova

vad kommer jag va då när jag kommer hem från australien då om två år?1? färdas i en kista hem eller?? NEJ gammal är man aldrig!! du har heeela livet att tänka på vad du vill göra och fram till dess ska du bara njuta av det, det är min livsfilosofi :D vi kan sitta tillsammans i en liten lägenhet om tio år och inte veta vad vi vill göra med våra liv, och då kanske i nåt awesome land ;)<3

2011-11-11 @ 00:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0