Onsdagen 2/11-11

Hej


idag är det onsdag, vilket i vanliga fall betyder skola. Men inte idag, jag behövde en dag ledigt.

Så jag har legat i sängen och läst lite skolarbete, har även försökt börja med det stora slut projektet. Men jag har redan fastnat... :(

Matilda som har fått tillbaka strömmen, men deras heater har gått sönder, så hon kom hit och lånade lite varmvatten till en dusch, det var skönt att få prata lite med henne under dagen! Sen kom städarna hit, så då flydde jag till matilda för en kopp te innan vi åkte till skolan för att hämta barnen. Eftersom vi inte åt tacos i fredags blev det tacos idag, med matilda danielle och nathan! Eftersom dom inte har någon värme i huset bjöd jag över dom på middag. Det var trevligt och danielle och Quin kommer väldigt bra överens! 

Under kvällen fick jag för mig att vi behövde åka till affären, så jag packade in barnen (nyduschade och i pyjamas) i bilen och drog till affären, dom fick sitta kvar i bilen medans jag sprang in och handlade mjöl och torrjäst. Imorron blir det pannkakor med vanligt mjöl och lite grahams! ;) Berättade jag det förra gången jag gjorde pannkakor? Vi hade bara grahamsmjöl hemma, och pannkakorna var STENhårda! Jag kunde hålla i ena sidan och den stod rakt ut :p Så imorron hoppas jag att vi får lite mjukare pannkakor, som man kan rulla! :D 

Imorron ska jag åka till target eller nått och köpa en baddräkt! För jag ska börja simma! :) Inte i något lag eller så utan bara för mig själv! :) 

Har inte så mycket mer att berätta! 

Angelika, vi hade snöstorm här i lördags natt! Träden föll som tunna pinnar! Och det är ju bara luftburna elledningar här så varje gång ett träd faller tar den med sig en elledning ner, och då blir vi utan ström! :p

Lena, tack för kommentarerna! :) Jodå något jag kan rekomendera i vinter! Fast ta med dig ombyte för annars blir du kall när du går ut med dina blöta kläder! 


God natt!! 

<3<3 


Kommentarer
Postat av: angiiiie

åååh simma är nice! :) Jag ska köpa gymkort med markie på fredag o så ska vi göra 3 ggr i veckan på fitness 24..vi får väl se om de blir så haha :P Ahaaaaa okej ja men de förklarar saken, men shit..snöstorm!? my gosh, redan? :P

2011-11-03 @ 13:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0