Onsdag 9/11-11 Brownies

Hej där! :D

Harry Potter började precis på tvn så jag ska hålla mig kort nu för jag vill se filmen :p

Onsdag = skola..... Nu nämner vi inte det mer....

Umgicks med Rebecca innan skolan, alltid lika trevligt! Ska nog hänga tillsammans i helgen!

Helgen!! På lördag kväll ska jag och Madde på ballet! Romeo och Julia på Boston Ballet!! Hur coolt är inte det??? :D Jag är as taggad har VÄLDIGT höga förväntningar, någon som varit på ballet förut? Vad ska jag förvänta mig? :p

Och sen i december ska jag gå på Westons (high shcool eller college) uppsättning av nötknäpparn!! Oj va kulturell jag är! :) Jag är imponerad av mig själv ;)

Åh jag hade tänkt ta lite bilder nu på kvällen men nu har ju Harry Potter börjat så jag har icke tid med det! Tänkte ta bilder på sakerna jag köpte på Ikea i lördags. Kan ju berätta istället!
Jag köpte:
En ny shampoohållare till duschen.... Tror ni denna passa?? Icke sa nicke... :(
Klämmor (ni vet sånna man klämmer ihop påsar med)
Och även en vattenfärgspallet som jag tänkte ge till Quin någon gång jag känner för det :)

Ja det var det, är väldigt besviken på shampohållaren, men jag får väl stå ut de 7 månader det är kvar! ja eller 8 är det väl förresten?? Det känns ju som oändligt mycket! :( Men jag är inte ledsen!

Det var något jag tänkte berätta men jag kommer inte ihåg vad det var! -.-

Angelika, men usch då! Du är ju sjuk mycket nu senaste tiden! :( Tror du vi kan skype typ imorron (torsdag?) :) Eller nästa tisdag? :) OJ! Men ge dig! du är den ända (är det enda här?) det är det nog.... Du är den enda.. nä nu har jag virrat bort mig själv? Säger man ens ända/enda? Hahah.... personen jag vet som skulle klara av gmu!!!! ;) You are the only person i know that could manage GMU!!! YOU CAN DO IT!!! :D Du måste bara våga ta steget! ;)

Imorron bär det av till bilverkstaden, där ifrån på en två timmars promenad som avslutas i simhallen! Jag HOPPAS även att jag hinner med mallet! Måste få köpa min present till mig själv!! Tänk om det/dom tar slut??? :(

Hoppas er dag varit bra! :D

Puss <3<3<3

Nej men jag måste ju förklara rubiken också! Idag hade inte jag och Quin något att göra så vi bakade... Och idag orkade inte jag anstränga mig när jag skulle laga midadg, så jag fixade lite till barnen och sen åt jag själv brownies till middag... Bra eller hur?? -.- hahah

Kommentarer
Postat av: angiiiie

Jaa jag veet, jag är sjuk hela tiden känns det som :( jäkla skit men det är lite bättre nu faktiskt så det går alla fall åt rätt håll!!! :D Åh fet mumsigt med brownies till middag hahah eftersom jag är så sjuk så kom min mormor förbi med mat åt mig :') SÖÖÖT

2011-11-10 @ 20:51:49
Postat av: tova

ojoj mina skrivar fingrar jag vaknat ur sin koma!! :P

jag har faktiskt sett balett! svansjön tror jag det va, man blir helt fast i det verkligen! :) samtidigt som man önskar att man tagit några enstaka balettlektioner... haha och killar i trikåer är ju inte helt fel att se heller ;)<3

2011-11-11 @ 00:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0