Onsdag 23/11-11 varför jobba?

Hejsan!

Idag har jag känt mig onödig, i måndags kände jag mig i vägen och igår kommer jag inte ihåg. Ja, mina värdföräldrar är ju hemma och igår kväll kom killarna hem. Idag var det halvdag i skolan så jag skulle hämta barnen klockan 12. Efter det åkte vi hem och åt pannkakor, sen skjutsade jag ut dom ur huset. nä men båda hittade kompisar att åka till. Självklart sa jag ja och slängde in oss i bilen med pick och pack! Efter det åkte jag hem och skypede lite med mamma och bror. Efter det när jag gick upp i köket var hon där. MORMORN! jag gick fram och hälsade, och man såg att hon inte brydde sig för 5 öre! Jajaj tänkte jag och gick och satte mig och tittade på film med Ben.

Åkte för att hämta barnen, och från att vi kom hem vid 4 tiden tills 7 satt jag på en pall i köket.... Dom lekte med brorsorna, dom spelade på brorsornas ipads, dom tittade tv med brorsorna, dom busade, dom lekte. Vad skulle jag göra? Jag satt där och såg dum ut.... Jag lekte faktiskt också med barnen ett tag, men efter att jag armbågat Quin, gett henne en lårkaka och sedan trampade henne på fingrarna (inte samma som igår) kände jag för att sätta mig på min pall igen... Haahh ja det är inte lätt när det är svårt! :p

Vad har mer hänt? Jo jag hann med att napa i morse, och även hänga lite med Matilda innan vi behövde hämta barnen! Alltid lika trevligt! :)

Sen har det inte hänt mycket här i Wayland!

Hoppas er dag onsdag har varit bra! :)

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

HAHAHAH stackars unge, men som sagt, det är inte lätt när det är svååååårt <3

2011-11-24 @ 08:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0