Onsadag 16/11-11 Sjukling

Hejsan,

Idag har jag haft min klass, vår lärare har aldrig gjort något bra intryck, och idag märktes det tydligt att hon inte är omtyckt av de andra eleverna. Jag vet inte vad jag tycker jag kan tycka att hon verkar väldigt virrig och ostrukurerad. Men i alla fall i måndags hade hon tydligen skickat ut mail till några och skrivit lite kort att det dom gjorde inte var okej, eller att man inte ska prata om sitt hemland för ofta osv. Så idag vet jag inte ifall dom strejkade eller nått men vi var väldigt få på lektionen! Vilket jag tycker är skönt och det blir en mycket trevligare stämmning då!

Justin var hemma från skolan idag, och när jag kom hem med Quin vid 2 var han så uttråkad så jag visste inte vad jag skulle ta vägen, han var på mig som en igel! Dom hade varit hos läkaren under dagen och han hade inte ens en förkylning i kroppen! Hahah.... Han hade en sån här hosta förra hösten/vintern också och läkarna gjorde alla möjliga sorters tester,och dom kom då fram till att han var gräspollen allergiker.... Så han äter nu pollen medicin för att hostan ska försvinna... Hallå det är november. Det mesta har gått i ide! Det finns väl ingen pollen ute nu? Eller tydligen så gör det det....

På eftermiddagen/kvälle gick vi mest och väntade på att Joanna skulle komma hem. Vid 6 tiden ringer brad och säger att hennes flyg är sent och så, och att jag ska vänta lite med maten. Han sa imorse att dom skulle vara hemma 7:30 och att maten gärna fick vara klar då.  Och om han då ringer och säger att dom blir sena, inte börjar jag med maten så att den är klar till halv då? Men sen så 7:20 kliver dom in genom dörren. Så då blev jag stressad.
Jag stekte dock upp köttbullarna och kokade pastan och när den var klar och serverad kom Matilda för att ta mig ut ur huset för jag tänkte att dom ville ha lite familje tid tillsammans.

Klockan var dock typ 8, men jag kände att jag gärna ville åka till mallet så bilen körde oss dit. Mallet stänger 9, så vi hann gå i en affär :p Men jag har iaf hittat min julaftons klänning! Eller Juldagen, eller judiska jultiden, vad vi nu firar i detta hus! Det är lite otydligt med det nämligen! :p

Vad mer?

Jo pappa, hur går det med poolgrävandet? För idag tror/hoppas jag att vi fick vårt bygglov till poolen här, så nu ligger du efter!

Angelika, tack så himmlans mycket för denna upplysning! Du är min egna wikipedia! ;) <3


ANGELIKA LÄS INTE DETTA!!!!!!!! :

HOLY (svordom) Jag fick nyss en hjärtattack, sträckt ryggmuskel  och mycket annat. Jag är faktiskt inte rädd för spindlar som kryper på golvet, gärna inte i taket, men golvet är okej. MEN HOLY jävlar va rädd jag blev nyss när det kom en kolsvart spindel krypandes på golvet! USCH! Och den kröp in under sängen..... :( Usch! :/  Den vr stor som en framkrona typ! :( buhu!!! :(  Jag har inte heller något bra att fånga den med här! :(

Åh hur ska jag nu kunna somna??

Ajaj jag ska iaf föröska!

god natt! Hoppas ni har en bra dag!

<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

Ahh men vissst, jag kom in på din blogg och det första jag gör är att skrolla ner så jag ser ifall det finns fler än 1 nytt inlägg o det första jag ser är ANGELIKA LÄS INTE DET HÄR..såklart att jag läser det då och IIIIIiiiii!! fyfan skulle ha bytt rum, kommer ihåg när jag va i frankrike o de kom en sån där äcklig sak, panik men som tur så fanns insektsmördaren alfa där..du måste skaffa en insektsmördare!! <3

2011-11-18 @ 10:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0