måndag 7/11-11

hejsan!

Jag har egentligen inget att rapportera om idag! Skolan var helt okej, var nog alldeles perfekt att jag inte gick förra veckan, behövde en gångs vila!

Jag lagade middag idag det bidde köttbullar potatismos lingonsylt med brunsås. Jag åt för alla, för det var ingen annan som gillade det... :( Jajaj så kan det väl vara i bland.

Imorron ska jag dra och simma! :) Och göra läxor :(

Jag tror jag går och lägger mig försent nu för tiden! klockan är visserligen 22:15 just nu, men jag kan knappt hålla ögonen öppna! Men förr orkade jag skriva vad jag gjort varenda minut under dagen men nu orkar jag verligen inte det!

Så god natt! Hoppas ni alla har haft/ får en bra dag! :D

<3<3<3

Angelika, tack för smset! Det gjorde min vecka! :) love to you <3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

jäklar va mycket jag har missat!! Har legat sjuk 2 dagar o hållt på dö så jag har mest bara legat i soffan o tyckt synd om mig själv :P Va kul att smset blev uppskattat :D <3

2011-11-09 @ 08:56:23
Postat av: angiiiie

jäklar va mycket jag har missat!! Har legat sjuk 2 dagar o hållt på dö så jag har mest bara legat i soffan o tyckt synd om mig själv :P Va kul att smset blev uppskattat :D <3

2011-11-09 @ 08:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0