Måndag 31/10-11 Strömlöst

Halloj!

Jag är jätte trött så ska försöka skriva kort idag!

Idag är det sista oktober, vilket betyder Halloween!! Men först... Natten mellan lördag och söndag var det ju storm, och som jagsa var det blåsigt och mycket grenar som föll. Men det var även några träd som föll, och här i Usa har man inte ett så välutvecklat elledningssystem, så det är ju elledningar i luften, eller vad man sak säga. Hur som helst så var 75% av wylands befolkning utan ström under söndagen, nu under måndagen är det fortfarande 25% som inte har någon ström. Ett av dom "hushållen" är skolan. Så idag har inte barnen haft någon skola, och dom kommer inte ha det imorron heller. Som tur(?) var (trodde aldrig jag skulle säga det??) hade jag skola idag..... Så jag jobbade som vanligt, jag har även tur att min värdmamma är hemma på dagarna så hon kunde ta barnen, när jag ar i skolan.
Imorron ska jag ha dom hela dagen dock, får se vad vi hittar på! :)

Ja men det där med träden som tog med elledningarna, ett av träden var granne med Matilda, så Matilda bor i ett av de hushållen som fortfarande är utan ström så hon sov hos mig i går natt (söndag-måndag) och ikväll flyttar hon in hos Johanna.

Ja som sagt, skola idag... Var väl som vanligt! SÅ SKÖNT ATT DET SNART ÄR ÖVER!!!!! ÅH!!! LYCKLIG TJEJ!

Under kvällen var det ju trick or treat, och tro mig jag har försökt få med mina barn på bild.... MEN  DET GÅR INTE!!! Quin slängde en telefon på mig idag när jag försökte få med henne på kort, så tyvärr ni får inte se hur dom såg ut idag.... Dom var VÄLDIGT söta! :D Justin var en nörd, och såg verkligen ut som en! Hahah det var roligt! :) Quin var en död cheerleader! Dom såg riktigt bra ut och det är tråkigt att jag inte har någon bild på det :(


Nä nu ska jag sova!

God natt!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0