Måndag 28/11-11 5 månader och 1 dag.

God kväll/morgon!

Jag håller på att slockna så det blir en kort sammanfattning av dagen!

Hann med att handla innan jag åkte till Rebecca för skolan idag! Så vi hann äta lite lunch tillsammans idag! Trevligt värre! :) Sen åkte jag hem för att hämta barnen, och direkt till ridningen. Hem med Jusin äta lite, iväg på playdate, hämta upp Quin, göra läxor åka och hämta Justin för att skjutsa honom till basketen. Åka hem äta middag med Quin. Ja skit samma vem vill veta allt detta? :p

Lektionen var okej, läraren köpte kaffe och munkar till alla idag. Rätt så schysst! :)

Matilda smsa vid 10 i 8 och frågade ifall jag ville med till gymmet. Sure, sa jag och vi drog vid typ halv 9. Blev utslängda 9:45 då gymmet stängde. Kändes dock inte som om man hann med något men det tror jag ändå att vi gjorde! ;)

Visst sa jag igår att jag varit borta 5 månader??? Tack så mycket var alla reaktioner....

Ja det var min måndag, hoppas er dag var bra!


Malin, var det någon snö som stannade så det blev vitt på marken eller var det bara slask? :p
Angelika, bara ett 2,5 timmars test kvar på onsdag sen ska jag FIRA! :D

Vill även påpeka att Matilda fick TVÅ paket på posten idag. Båda fyllda med bilar och marabouchoklad..... BARA SÅ NI VET! ................................................................................................. Jag har ingen underliggande mening med detta....... BARA SÅ NI VET!

<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jösses vad tiden går fort, redan 5 månader och EN dag.

2011-11-29 @ 08:01:16
Postat av: Malin

Haha viktigt med den där dagen ;) nu är det till och med TVÅ dagar :P Men så klart det känns som 5 månader, om inte mer...... Näe, ingen sn stannade kvar det var liksom aldeles för varmt för det är fortfarande 5-7 + grader ute :P <3

2011-11-29 @ 10:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0