Måndag 21/11-11 Känns som onsdag

Hejsan!

Sitter just nu och äter en banan som är så grön och hård att den är torr! haha äcklig med andra ord!

Börjar på mitt äpple istället ;)

Idag är det måndag, vilket betyder skola, men när jag satt i bilen på väg från skolan kändes det som onsdga och jag fick tänka till flera gånger. Men ja måndag... Känns ju som en evighet till helgen....

Idag var en riktigt konstig dag, för Brad är ju som sagt ledig HELA denna vecka, och Joanna är ju hemma på dagarna. Så idag när vi kom hem från skolan efter att ha släppt av Quin på sin ridning Och Justin hade trummor hade jag inget att göra. Jag flyttade tvätten från maskinen till torktummlarn och sen då?? Sen kom Brad fullt vinterpåklädd. Jag trodde han var redoo för footballsmatchen han skulle på men han ville åka och hämta Quin, eftersom han aldrig sett henne rida. Så då behövde jag inte det. Jaha, så jag satte mig och tittade på tv :p Efter Justins trumlektion så ringde han sin kompis som kom över med sin bror, så både Justin och Quin hade playdates... Och jag då? Jag kände ju mig inte riktigt bekväm med att sitta och titta på tv när båda föräldrarna var hemma, och var i köket.... Så jag har gått runt i huset i en cirkel hela eftermiddagen! Skit tråkigt! :( Fattar inte varför jag ska jobba denna vecka? Imorgon kväll kommer killarna hem, så alltså kommer, mamma pappa och brorsorna vara hemma, kommer dom behöva mig? Kommer barnen vilja umgås med mig när dom har alla dessa folk här hemma??? Nää tror inte det! :p Jaja, men vad ska jag göra?

Idag har jag nog skämt ut mig också... Jag hade med mig 6 par strumpor hit, eftersom jag skulle spara på packningen. Jag har slängt 3 par, och idag gick ett till par sönder. Men jag ville inte slänga dom så jag satte mig och försökte sy ihop dom igen. För det första så skrattade föräldrarna åt mig! För det andra tittade barnen så konstgt på mig, som om dom aldrig sett en nål och tråd! Ja men hur som hels så frågade dom vad jag sydde, så sa jag "my sock" och dom fråga varför, betalar vi dig för lite?. Så sa jag att jag är för snål att lägga penagar på nya strumpor när man kan få lägga dom pengarna på andra roligheter. Då sa Joanna "men vet du! Jag har två par nya strumpor som jag köpte för min indenresa, men inte använde" så hon gick upp på sit rum och hämtade två par strumpor till mig... Hahah ja vad ska man säga? :p

När jag slutade iadg drog jag till gymmet! Där har jag inte varit på länge, simmar ju mest nu förtiden, får se hur jag mår imorron! :p Tänkte dra och simma direkt efter att jag droppat barnen vid skolan imorron! Sen ska jag möta upp Alex, Johanna och Matilda för lite kaffe på starbucks! :) Trevligt värre! Jag måste också till mallet för att köpa ett skärp innan torsdag! Egentligen kanske jag inte behöver ett skärp efter all mat, men innan all mat måste jag ha ett skärp! :p Haha ännu en utgift... :( Det svider hårt i min tunna plånbok!

Tack för idag!

I love my life, just so you know! ;)

<3<3<3

Tack Malin och Angelika! Jag tycker också dom är VÄLDIGT fina! :D

Kommentarer
Postat av: Pap

Är det inge mer du som ska shoppas utöver skärp? Strumpor!? :-)

2011-11-22 @ 08:22:23
Postat av: angiiiie

hahah när dom sa betalar vi dig för lite borde du chansat och sagt ja :P fast jag har andra problem med mina strumpor, jag lyckas aldrig hitta dom exakta paren så jag går runt med en svarst strumpa och en grå :P haha när jag flyttar hemifrån ska jag fan ta o prenumerera på strumpor! <3

2011-11-22 @ 11:16:49
Postat av: Malin

Haha, du har råd att köpa ett skärp som du aldrig kommer att använda men strumpor som man har på sig varje dag 24-7, 365 dagar om året kan du inte köpa ett billgit paket :P Haha jag förstår inte logiken i det hela.... ;) <3

2011-11-22 @ 15:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0