Måndag 14/11-11

Hejsan!

Skola idag, sedan stress till mataffären, ridlektion och snabbt hem för trumlektionen...

Sen har vi haft ett litet projekt de senaste dagarna, vi har gjort en välkommen hem skylt till Joanna, men det har jag äl berättat kände jag nu när jag skrav det! Hur som helst så blev den klar idag! Skönt, även om det var jag som gjorde det svåraste, fast det ser ju ut som en 7-åring gjort det så det är väl bra! -.- haha

Brad var hemma tidigt, så jag slapp skjutsa Justin till basketen, så jag satt hemma med quin och kollade på tv. Mitt jobb är VÄLDIGT jobbigt ska ni veta ;)

Imorron ska jag dra och simma, och sedan måste jag skriva klart det sista på mit arbete som ska vara inne på onsdag.
Ja det står verkligen stilla här i mitt liv känner jag!


Lena, nej det har inte blivit några fler yogapass, jag får vänta tills i December när skolan är slut ;)

Angelika, sorry jag har glömt va din kommentar var :p Haha men hoppas träningen går bra! ;) Och att ni inte ger upp efter en vecka! :p

Hoppas ni alla har det bra! :D

<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0