Lördag 26/11-11 Flum!

Hejsan!

Idag har jag haft super roligt med Matilda och Johanna! Underbara tjejor detta! Det har varit flum på hög nivå!

Det började imorse när vi alla skulle dra till gymmet där dom är medlemmar, Johanna jobbade dock så det skulle bara bli jag och Matilda, vi kände dock för en promenad först så vi gick ut och gick min spring runda. Jag vet inte hur lång tid det tog, men när vi kom hem var det sedan länge lunch dags så vi stekte lite ägg och åt en halv avokado var. Efter det var vi inte gymn sugna längre, så vi hamnade i soffan, och bara pratade och pratade. Efter ett par timmar när vi var rastlösa kom vi på att vi ville baka lussebullar. Så vi drog till affären hittade saffran och skulle sedan hem och baka. Då ringer Brandon och frågar ifall vi vill grilla smors. Ni vet dom där kex, choklad, marshmallows och kex sakerna? Ja sen så skulle det komma lite gäster hit till mitt hus så vi kunde inte använda köket här så vi drog till Matilda, där lagade hennes mammma mat, som vi sedan åt. Sen skulle vi vänta tills Johanna kom. Ja, tror ni det blev några lussebullar? Hahah nä tyvärr :( Så inge adventsfika här imorron inte :(

När vi tre var samlade blev det flum på hög nivå! Ojoj, inget vettigt blev verken gjort eller sagt. Men roligt hade vi! När vi blev rastlösa drog vi till Target, köpte lite onyttigheter (eftersom det blev så mycket träning idag) åkte sedan hem till Matilda och låg i hennes gigantiska säng och tittade på tv :) Mysigt värre :)

Nu sitter jag här i min säng, redo för sängen. Vem tror ni kommer in då om inte Brandon... Ville bara säga att jag ska ha några kompisar över, och vi kommer vara här i källarn, men säg till om i blir för högljudda! Du får komma ut och hänga med oss om du vill.... Ja eller hur... I min pyjamas :p

Hoppas ni alla har haft en trevlig lördag! :) Nu ska jag titta på Pretty Woman! :) You got to love the United States!  

<3<3<3


Kommentarer
Postat av: angiiie

hohoho pyjamasparty ;)

2011-11-27 @ 11:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0