Fredag 4/11-11 Panik!

Hej på er!

Idag har jag haft en bra dag! Spenderat större delen av den med min fina vänner Matilda och Johanna. mycket skratt! :D

Barnen hade en playdate efter skolan så jag hade tid att dammsuga, vika lite tvätt och annat skit. Typ läsa people magasin, älskar att min värdmamma älskar skvaller! ;)

När jag åkte och hämtade barnen kom det en blixt från klar himmel, JÄVLAR jag har en 5 sidig uppsatts att lämmna in kl 21 idag..... Åkte hem, bröt ihop.... Höll på att hoppa av kursen! Undra ifall ett mail skulle räcka som avhopp??

Aja, med hjälp av Johanna och Matilda fick jag in något form av uppsatts.

Sen har vi suttit här hemma och ätit pizza chips och druckit läsk, ja jag kommer komma hem som en boll!! Ingen som behöver fråga eller påpeka det.




Hoppas ni har en bra helg! Imorron drar jag Madde och Matilda till IKEA!!! :D Roligt! :D

hörs! <3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

hahah vi kan va bollar tillsammans!

2011-11-05 @ 22:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0