Fredag 25/11-11 Mysdag!

God morgon!

Jag var så trött igår kväll så jag orkade inte skriva något! Men nu så! Nu är det en ny dag och jag har förhoppningsvis nya krafter! ;) Klockan är 10 här, och jag hade klockan på 9:45 och när den ringde kändes det som världensundergång, men ändå kunde jag inte somna om. Så nu är jag redo för vad denna lördag kan erbjuda! :D

Igår jobbade jag mellan 8 och 6. Det var jobbiget, men en snabb visit hos kusinerna, och sedan ett basket läger mellan 1 och 5 så gick det ganska bra! Efter att ha släppt av Justin vid basketen, åkte jag och Quin hem och pysslade lite. Vi gjorde bland annat lite armband, det var mysigt värre att bara ligge på hennes golv och prata och pyssla! Sen åkte jag Joanna och Quin till nagelsalongen! Det var inte bara vi som åkte det en ledig fredag! Hahah det tog 2 timmar för oss, något som brukar typ ta 20 min! Men men, naglarna blev fina! :) jag körde på en franskmanikyr som vanligt (tråkigt).

Ja sen gjorde jag inte så mycket mer i jobb väg igår. Efter att jag slutat, drog jag till mallet, med Matilda och Johanna  för lite middag :) Ingen shopping för mig! ;) Efter det åkte vi hem tilll Matilda för lite mys till Djävulen bär Prada. Jag var dock tvungen att kasta in handduken vid 20 i 12. Dock hade jag glömt att det var pokerkväll utanför min dörr här i huset. Men somna kunde jag i alla fall! :p

Ja men nu ska jag gå och äta frukost! Ha en bra lördag! :)

<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0