Fredag 18/11-11 BREAKING DAWN!

Hej hopp!

Idag är det fredag och jag hade ju som vanligt planer.... Men hur gick det med dom? Inge bra...
Jag är iaf klar med den där uppgiften!! Yeey! Nu är det ENDAST 3 lektioner kvar! Så skönt!

Nästa vecka är lite speciell! Det är thanksgiving! Det har jag ju redan berättat, men! På tisdag kommer killarna hem! :D På onsdag har inte jag någon lektion!!! Och barnen slutar 12! Mormor kommer även hit, men som tur är så ska hon sova hos morbrorn! :D (Stackars Madde!) På torsdag ska vi alla åka dit för thanksgiving middag för familjen! :D SKa bli skit kul! :) Ska bli så roligt att få uppleva något sånt här! Så amerikanskt! :D Jag längtar!

Idag kom Johanna över på frukost/brunch/lunch, därav ingen simmning! Sen när vi ätit vår bondomellett, skickade Matilda ett sms om att det fanns nybakade brownies hemma hos henne. Så jag hoppade in i dushen, lite snabbt skulle jag vilja skriva men det tog nog längre tid än vad jag tror! Sen så åkte vi till henne för lite te och brownies och självklart väldigt mycket snack! :p

Åkte och hämtade upp barnen och körde direkt till kusinerna. Var där i 2 timmar, trodde dom skulle hinna slå ihjäl varandra! Våldsamheten var hög och jag måste säga att jag är glad att jag inte har två killar att ta hand om! Åkte förbi och hämtade upp Rebecca på vägen hem, kom hem till typ 7. Vi satt och pratade lite sen åkte vi till target för aatt träffa Johanna! Köpte lite biosnack där! :) Åkte sedan till bion en timme innan den börja! Rutinerade som vi är vett ni ;) Haha och flyt hade vi! Precis som på Harry Potter hade dom ställt upp snören så att en snygg kö skulle bildas, det hade visserligen ingen förstått så alla stod ute i entren och hängde. Vi hamnade alltså först i insläppningskön eftersom vi fattade att det var kö snörena! :D

Orkar inte skriva vad jag tycker om filmen nu! Klockan är 1:11 just nu så, GOD NATT!!!

Han även med att skypa med Angelika och chatta med Jessica idag! Alltid lika trevigt att ha kontakt med sveariket! :)

Hoppas ni får en trevlig helg! :)

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå!! vad hände med skype och en detaljerad beskrivning om vad vi tyckte om filmen?!! :O :P

2011-11-20 @ 18:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0