Fredag 11/11-11 Veteran's day

Hej igen!

Vet att detta inte är min vanliga tid att blogga men efter Angelikas inlägg kände jag att jag var tvungen att fylla på med ett inlägg innan helgen!

Idag jobbar jag hela dagen som sagt, 8-6. Men jag kände inte för att gå upp klockan 8 så jag hade sagt till barnen at vi skulle akna klockan 9. Igår fick jag ett mail av Joanna att hon ville skypa 8:30. Så jag fick pallra mig upp iaf. Klockan stod på 8:10, 7:15 börjar barnen springa runt ovanför mig och skrika och hålla på. Dom brukar gå och lägga sig och titta på tv, men inte idag -.- men i alla fall jag fick lite dåligt samvete att jag låg i min säng mendan dom var vakna, så jag gick upp vid typ 8. Då låg båda barnen i soffan och hade fixat egen frukost. Justin åt som vanligt sina flingor. Och Quin.... Hon hade värmt upp en lunchpizza.... Jajaj jag får väl egentligen skylla mig själv... Men vem värmer en pizza till frukost???

Idag ska vi åka till ett ställe där dom säljer pyssel grejer, vi ska göra en välkommenhem skylt till Joanna! :) Jag hoppas dock att barnen klarar av att vara med varandra hela dagen, dom har redan nu börjat gå på varandras nerver!


Nu måste jag gå och titta till dom! 

Ha det bra allihopa!

Jag hoppas att mamma och pappa har det bra på Malta! 

Puss <3<3<3 

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra på Malta... Ja det vill jag nog säga. Sitter just nu på balkongen med en GT i handen. Shorts och linne är klädseln. Och pappa som inte hade tänkt packa med shorts... Tur att han gjorde det. Har också suttit på en uteservering och druckit ett glas vin... Nej det blev inte bara ett glas.. Ha det bra så hörs vi veckan.

2011-11-11 @ 16:55:56
Postat av: angiiie

Jaaa lycka, uppskattas mycket :D fett söt tjej, henne skulle jag kunna va au pair till, vi både skulle sitta där i soffan med en pizza till frukost :P HAHA jag ser det framför mig, sorlig syn egentlgen :P ha en super duper bra helg <3

2011-11-12 @ 16:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0