Forts...

Känner att jag inte hade skrivit klart!

Vad jag ska skriva om vet jag inte, fundrade på fortsätta skriva på min önskelista...

Högst upp står pengar, det är ju ändå lättast nu när jag är här. Det är inte säkert att paket kommer fram på posten!

Present kort på MQ, det kan ju inte gå ut på ett halvår? Eller?

En personlig tränare, hahah nää men jag funderar på att fixa ett gymkort på gymmet, matilda johanna och rebecca är medlemmar på! Det är ju lättare och roligare att gå och träna tillsammans med någon! Fast ändå känns det onödigt att lägga pengar på det, när jag har gratis tillgång till ett riktigt bra gym! Den 1 December 2011 kommer jag börja träna varje dag igen, jag saknar det så mycket! Mån, ons och fredagar ska jag simma, tisdagar och torsdagar ska jag göra något annat, och på helgen ska jag ha ledigt om jag ine hittar något yogapass att gå på.

Lena, räcker det med yoga en gång i vecka för att man ska känna sig lugnare/smidigare? :)

Bara så ni vet ska det komma hem en skit snygg Josefine! Sommaren 2012 ska vara min sommar! ;)

Ja vad mer har jag att skriva om?? I Januari ska jag matilda och Johanna till Kanada på en sån där kurs! Det tar 4 lördagar och en helg att få ihop de 3 poängen, sen är jag klar, nice va! Det kostar 410$ att ta denna kurs, men jag får ju komma till kanada! kom just på att det nog inte är den kusren jag velat ta, jag vill ju komma till Niagrafallen!! I April, 12-14, eller nått är det marinbal i Washington DC som Matilda jääääätte gärna vill gå på, och jag kan nog inte säga nej till det så i Aprill ska jag till DC! :D Johanna har även sina två semesterveckor kvar, och jag har sagt att jag ska följa med på en! Jag har så många så jag vet inte vad jag ska göra med dom :p 

Vad mer... Har precis målat naglarn, mörk mörk mörk blåa, nästan svarta, om någon undrar ;) Hade en pyssla om mig själv kväll :p Med Harry Potter på i bakgrunden, dom har haft Harry Potter vecka denna vecka en ny film varje kväll och idag visade dom alla filmer i ett marathon! Fast jag har inte sett någon,  jag har ju skrivit på min text... 

Nu har jag faktiskt inte något mer att skriva om...

Hörs imorron! <3<3<3 Nackdelen med att sova ut på morgonen är att man sällan kan somna på kvällen... plus att när man vet att man ska upp tidigt imorron bitit sa blir man bara stressad över hur trött man kommer vara.... Men nu ska jag väl ändå försöka sova. Sätter på en ljudbok så somnar jag nog gott! God natt!

Kommentarer
Postat av: angiiiie

Hahah sommaren 2012 ska va VÅR sommar! Ska börja träna imorgon men en kompis från grönan, markie du vet :P Skulle ha börjat förra veckan men nejnej blev sjuk o nu e det mycket bättre, är as pepp!! :D men de kommer säkert gå as bra i 1 vecka o sen poooff, kommer man sluta :P fast nejnej så får man inte tänka haha puuusss<3

2011-11-14 @ 09:08:50
Postat av: Lena

Ja, märkligt nog så tyckte jag att jag kände mig lugnare redan efter tre veckor och då hade jag bara kört yoga en gång i veckan! Sedan får man kanske större effekt om man kör oftare... men bara man hittat några basövningar och fått lite kläm på andningen så kan man ju köra själv hemma lätt som en plätt och då är det inte så svårt att hitta en liten stund här och där... kan räcka gott med 20 minuter om det inte finns mer tid... Vad tycker du om yogan? Har du hängt med på några fler yogapass? Hoppas allt är bra för övrigt! / Bamsekram från Lena - faster, gudmor och numera yogacoach ;-)

2011-11-14 @ 22:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0