Duktig x2

Jag måste ju bara skryta lite!

Ni vet den där presenten jag skulle köpa till mig själv... Jag har ju bokat flyg och hotell till NY i veckan så plånboken ekar om man pratar med den. Om jag skrapade ihop varenda mynt jag har liggandes över allt skulle jag få ihop pengar till min present, men duktiga Josefine säger till den lite mindre duktiga Josefine att vänta.... Ibland är det lite jobbigt, att vara så duktig! :p

Och vet du vad mamma! Idag gjorde jag köttfärssås till middag, och vet du vad som var i den?? Både lök och vitlök! Så det så! Det var ingen som åt av den, men men...

Ja jag ville bara säga det också!


Tack och god natt! Ska nu kolla på the Ugly Truth! :)

<3

Kommentarer
Postat av: Pap

Så där, åter i verkligheten. Tack så jättemycket för uppmärksamheten i söndags. Kul att det verkar ha ordnat sig med hotell i NY, det blir nog bra drag i det nyårsfirandet.

2011-11-15 @ 08:36:03
Postat av: angiiiie

duktig duktigt duktiiiiiiig <3

2011-11-15 @ 11:08:01
Postat av: matilda

jag skulle äta din köttfärssås flera gånger om, om du bjuder på den igen! muuuums :)

2011-11-16 @ 02:54:56
URL: http://matildatoamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0