Min blogg

Okej, eftersom jag har bestämt mig att åka till usa ett år som au pair måste jag väl skaffa en blogg... Vilket jag egentligen är helt emot :p men men jag kommer använda den här mer som dagbok för mig själv senare i livet ;) Fan va konstigt det känns att sitta och skriva för mig själv, hahah kommer nog ta ett tag att vänja sig med att sitta och prata för mig själv :p

aa det här var väl mer ett test än något annat ;) hopppas att det kommer bli bättre och att jag har något att skriva om :p
tror inte jag kommer blogga mer innan sommaren då det kommer närma sig för avresa :D

hahah kan inte släppa hur konstigt det känns, men what ewha ;)

hörs i sommar! :D

Kommentarer
Postat av: carro

kom igen nu! du måste ju börja nu annars kommer du inte göra det sedan när du åker!!!

Blogga varje dag!! så vi kan vara säkra att du kommer göra det :)

du måste lära mig skaffa skype så vi kan ringa varandra!!!!!

ussh blir redan ledsen.. men är så jävla glad för din skull!!! :D:D:D

<3

2011-03-24 @ 17:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0