Trött!!

Jaha jag försöker igen, misslyckades nyss :(

Svenskttangentbord! Yeey! :D

Asså jag är så sjukt trött så jag kommer somna här ute i éntren där jag sitter nu... men jag ska krypa till sängen snart via duschen!

Idag har vi haft lektioner... Det har varit så sjukt tråååååååååkigt! Allt handlar om typ toddlers alltså småbarn... hur man barnsäkrar ett hus... Det skiter väl jag fullständigt i?! mina barn är 9 och 7 år, nää asså det är väldigt tråååkigt i alla fall..  och det var sjukt svårt att hålla sig vaken! Och hungrig var jag! :( Nä idag kändes ingenting bra! Middagen var skit äcklig! någon tapas med biffstroganoff utan stroganoff....

Jag har några bilder från alla lyftningar och landningar, även filmer, men jag måste lära mig hur man laddar upp det, och det tänker jag INTE lära mig idag...

God natt, God morgon! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: tova

kul att vara tillbaka till skolan? ;)

VILL HA BILDEEEEER!!! <3<3

2011-06-29 @ 11:52:09
Postat av: Malin

De är bara att slå döv-örat till så går dagarna fortare :) Har du hunnit hittat någon som du trivs med?? :) <3

2011-06-29 @ 17:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0