Jaa...

Jaa, ännu en dag börjar ta slut... Klockan är 7 här och vi ska snart gå till vår sista lektion för idag, bara det att den är på två timmar... men men jag ska väl inte klaga, förutom att jag inte har ätit sen söndagmiddag! En aning jobbigt! Det är helt sjukt, första lunchen i tisdags bestod av torr HotDog, makaroner med smält ost, och CHIPS!!! -.- asså usch...


Imorgon bär det av till NY! På lite turistfasoner :) Man har kunnat köpa en trip uppför något center där man hade bra utsikt, den ska jag åka på. Efter det är det några av oss som bestämt att vi ska åka och sätta oss på en riktig restaurang där man kan få en fet stek eller nått. Sen på fredag går bussen kl 9 här ifrån skolan på väg mot Newton (Boston) med några stopp på vägen. Bussresan tar 6 timmar....

Tillbaka till maten, det finns en kiosk som är öppen på rasterna, där säljs alla olika chipssmaker och även någon choklad godis och när vår lärare berättade om kiosken sa hon att dom inte säljer läsk... För det är ju onyttigt... Hallå?
Okej, asså lektionerna är så sjukt tråkiga! Jag fattar inte att dom har det hära! Alla går runt och är typ jätte deppiga, för att det är så tråkigt...

Ja men ska jag försöka ladda upp lite bilder då?! :D


Titta!! :D :D:D
En bild! :p Här är min säng när jag höll på att packa. Ett under att jag fick igen min väska! Vet dock inte hur jag ska klara att få igen den nu, när jag ska åka till Boston. Mamma jag behöver dig!



Sista bilden från Sverige, har filmer men jag får lära mig hur man lägger upp det när jag kommer fram.



Här är vår matplats, och det är lacross läger med typ 5-10 åringar, och dom är så SÖTA!!!!! Förstora skydd, och tröjor som hänger ner till knäna = SÖTA!!


Jaa imorron bär det som sagt av till NEW YORK!!!!

See ya later! :D <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Ahh!!! Bilderna är sååå smååå!!! :O (men annars väldigt fina :)) Tänk på att jag är gammal och ser dåligt!! ;)

2011-06-30 @ 09:44:03
Postat av: tova

jaa kan du inte få större bilder?? :D hahah det är bara att börja vänja sig vid maten! den är precis lika "nyttig" överallt ;) vänta bara tills du kommer till mataffärerna, där ser typ allt ut som kemiskt avfall :P<3

2011-06-30 @ 11:32:09
Postat av: Jossan

Klicka pa dom sa blir de lite storre! :)

2011-06-30 @ 13:21:12
Postat av: Broor :)

Ja sötsuget behöver man ju inte dras med iaf ;) ha det bra på bussen så skriver jag igen när du är i boston :D <3

2011-06-30 @ 23:43:44
Postat av: Mathilda

herregud!! jag trodde inte att du hade skrivit några men helt plötsligt har jag missat 3 inlägg!! shit vad jag är dålig, redan nu, skärpning på mig!!!!!

men guuud vad sjukt med maten... fast jag var också sådär första veckan, gick och var hungrig 24/7... men som tur är så kommer du till familjen snart och då är det ju bara att säga att du inte fick någon mat på en vecka typ, dom kommer överrösa dig med mat :D haha, men fan usch gillar itne att läsa att du sitter och är dödshungrig :( när du kan hoppa in i en affär eller nåt får du samla på dig saker som går att äta...

och ja det är så TYPISKT amerikanskt det där med maten också, typ korv och ost och bajsmat helt enkelt. PIZZA mitt i natten, verkligen? dom är ju fan efterblivna. och HAHA det där med läsken, fyfan det är EXAKT likadant hela tiden... no I'm on a diet so I want a diet coke instead of a regular.... amenTJENA..

synd att lektionerna är tråkiga, men äsch det är över snart, kul att du fått lite kompisar också :D

ha det GRYMT i NY!!! åh det kommer du ha :D sorry för långt inlägg, men har ju missat massa!!

PUSS (och jag är inte längre arg för at du inte hörde av dig när du kom fram... ;) haha förstår att det är mkt att göra :D ha skitkul nu och var jätte upptagen :D

2011-07-01 @ 13:03:02
Postat av: Vilma

Hej! Gillar du att fota? I så fall så kan du vara med i min fototävling; http://vilmassfoton.blogg.se/2011/june/foto-tavling.html

Kram!

2011-07-01 @ 13:27:43
URL: http://vilmassfoton.blogg.se/
Postat av: LOVA

http://www.bloggriket.se/

är jävligt bra! bli medlem och få 100tals besökare :) do it!

2011-07-01 @ 13:51:24
URL: http://lovap.blogg.se/
Postat av: Malin

Du måste bättra dig med uppdateringen!!!! Jag håller på att sprängas!!!!!!! :P <3<3

2011-07-02 @ 00:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0