Packa?

Idag började jag packa... Det betyder idag är jag färdig packad.. Jag fick plats med allt i en väska (?!) eller ja två, jag tar med mig en kabinväska som blir min väska i New York! :) Jag var inne på BA:s hemsida härom dagen och läste på om väskor, man får ha en stor väska med sig som väger 23 kg... Sen får du ha med dig ett handbagage och en dator/handväska, bara det att handbagaget får väga 23 kg!! Hahah jag undrar hur dom tänkte där.. men jag måste kunna lyfta upp den själv i.. ja vad det nu kallas, ni vet där man har väskorna under flyget ;) Så det betyder att jag får ha med mig 46 kg om det får plats i mina väskor, men det kan jag saga redan nu, det kommer jag inte behöva. Vem trodde att ens liv skulle få plats i en lite ynka resväska?

Inte jag i alla fall.

Läskigt det här alltså! Det är så sjukt nära nu! Kan fortfarande inte fatta det :O


Tack Malin för kommentaren! Roligt att en person läser i alla fall! :)

Puss och hej! <3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe, jag kanske är den enda som kommer läsa och kommentera... :P du får posta på face och marknadsföra din blogg helt enkelt... ;) <3

2011-06-22 @ 10:44:37
Postat av: tova

Jag kommer läsa också!! :D och kommentera, det blev bara en lite sen kommentar nu hehee ;) men håller med Malin, du får börja göra reklam för bloggen på face ;)<3

2011-06-24 @ 08:37:34
Postat av: Angäääääääj

JAG LÄSER OCKSÅ!! :D <3

2011-06-26 @ 01:51:29
Postat av: Mathilda

Jsg läser ocksååå!!! sitter i ditt rum och skriver nu hihihihi <3

2011-06-26 @ 17:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0