Framme!!

Hej pa er!

Nu antligen ar jag framme! Kom fram till skolan 2 i natt lokal tid, vilket var sjukt sent!! Det var ju en tjej som upptackte igar pa arlanda att hon glomt ett av sitt visum sa det borjade redan igar morrse att krangla, men sen nar vi kom fram till usa efter lang vantan i london och en lang flygresa fick vi vanta annu langre pa att hon skulle komma igenom kontrollerna.... Vilket ocksa tog sa sjukt lang tid, och jag var saaa hungrig, och torstig, men det  fanns inte en butik oppen pa flygplatsen :( sa jag ser fram emot frukosten som borjar snart!

Jag har nagra saker jag maste fa ur mig sa var redo...

1. Amerikanare MASTE lara sig bygga vagar utan skarvar... igar nar vi akte fran flygplatsen som var en resa pa 1 timme och 45 min var edt ju natt och alla var super trotta efter ett dygnsflygning! MEN det gick ju inte att somna!! Om man lutatde huvudet mot fonstret skulle man fatt bulor i huvudet!

2. seriost dom bjuder pa typ kall pizza kl 2 pa morgonen nar vi kom hit! veem vill ata kall pizza? vem vill ata pizza kl 2 pa natten?

3. Det var massor med mer saker men jag ar for hungrig for att komma pa dom....

Jag delar rum med tva andra tjejer har pa campus, en tysk (eller vart frankfurt nu ligger..) och en svensk. Igar nar jag och den andra svenskatjejen kom in pa rummet var det typ bara ta den forsta basta sang sa jag tog overslafen i en vaningssang... bara det min madrass ar inplastad i san dar vidrig plast och vad jag an gor later det jatte hogt! :( Nu langtar jag aven till familjen sa jag kan fa packa upp mina vaskor! men jag vet inte hur jag ska fa med mig allt pa bussen och sa! Panik! Jag far inte igen vaskorna efter att jag varit i dom och rotat...

Tog en paus for att ata frukost, inget att hanga i julgranen! :( men jag tog med mig nagra applen sa jag hoppas det racker fram till lunch.. kanske kan ta en kall pizzabit om jag blir hungrig -.-

Jag  vet inte ifall jag har sa mycket mer att beratta just nu, klasserna borjar om en halvtimme... som tur ar far jag ga med nagra jag hangt med sa jag ar inte helt sjalv! yeey! :)

Puss pa er! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Barnvakts-Anna

Hej Josefine!

Åhh, vad roligt med en blogg (Jag snappade upp adressen på fb)!

Blir perfekt att följa långtråkiga dagar som mammaledig...;)

Ha det så bra!

Kramar från Anna (Christer och Nellie hälsar!)

2011-06-28 @ 14:02:03
Postat av: Malin

OMG OMG OMG!!! DU ÄR FRAMME!!!!! :D :D :D :D :D Ingen resa utan krångel, det är bara att fråga mamma ;) Hoppas att du får det super kul i New York och glöm inte att ta massor med bilder!!!! :D Jag förmodar att vi inte kan skypa innan du kommit till din familj men du får gärna höra av dig :)

Love ya!! <3

2011-06-28 @ 17:59:36
Postat av: Mamma

Hoppas du haft en bra dag i skolan!

P&K

Mamma

2011-06-28 @ 18:49:11
Postat av: Angie

va spääännandeeee!!! :D hoppas du hade en toppen dag och att nästa frukost blir bättre <3

2011-06-28 @ 22:08:18
Postat av: tova

haha ush vilken resa, men skönt att du äntligen är framme!! :D tänk sen va du kommer va glad när du fr komma till familjen och en säng utan plast! (eeeeeeller?) ha det så braa idag :D<3<3

2011-06-29 @ 11:44:31
Postat av: tova

haha ush vilken resa, men va skönt att du äntligen är framme!! :D tänk sen också va glad du kommer bli när du får komma till familjen och en säng utan plast!! (eeeeeller?) nej men du får ha det så jättebra idag! :D<3<3

2011-06-29 @ 11:48:27
Postat av: tova

okej trodde att första kommentaren inte kom upp så du fuck dubbelt upp här -.- hahaha <3

2011-06-29 @ 11:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0