Trafikolycka

Jaa precis som rubiken säger har jag varit med i en trafikolycka idag. Jag körde över en ekorre.... Eller den sprang in under min bil när jag körde. Jag såg något i ögonvrån i gräset bredvid vägen där jag körde och en sekund senare var det ett litet gupp. Dum som jag är tittar jag i backspegeln.... Efter det var jag i lite chock. Åkte till skoaffären... Hittade ett par SK*T snygga jessica simpsson klackar. Fanns dock inte i rätt storlek :( Den ena var för liten den andra för stor så då blev jag mer ledsen och gick till bokaffären. Köpte tre böcker! :D Jo förresten jag köpte en plånbok där i skoaffären! :) Inte en så jätte snygg men jag hoppas att den är praktisk! ;)

Efter det åkte jag till CVS, typ ett apotek/bensinmack (utan bensin)/ Gallerix/ jaa ni föstår dom har lite allt möjligt. Där köpte jag en fotfil för jag tänkte åka hem och ha ett litet minispa för mig själv. Köpte även en påse Risen... Den är snart slut, oopss :p

Jag har alltså vart ledig idag, eller är fortfarande klockan är bara 1. Idag ska Brad ha en liten bbq för sitt team från jobbet och dom kommer klockan 4, så då ska jag vara på mitt rum och då tänkte jag att då passar ju ett minispa perfekt :D Ska liksom bara vara jag idag tänkte jag. Nu har jag ju även köpt böcker så jag kan ligga på mitt rum och läsa.

Jaa alltså inte en sån händelserik dag idag heller men en skön dag! :D En Josefine-dag! Ska nog till biblioteket med Brandon snart, haha försökte hitta dit själv idag när jag var iväg men jag fatta inte kartan jag kollade på så jag hittade det inte :p Så nu åker jag med honom istället ;)

Detta är mina nyköpta prylar! :)



Kanske blir så att jag och Johanna hittar på något ikväll, skulle ju inte förvåna mig.

Skypade även lite med Tova idag! :D Mycket trevligt!! :)

Hoppas ni har haft en super helg! :D

Puss <3<3<3



Måste bara säga att det som hänt i Norge är ju HELT JÄVLA SJUKT?!!!! :o



Update:

Skrev det förra tidigare idag så nu har jag lite mer att fylla på med :)

Jaa, jag och Brandon tog en promenad (!?) till biblioteket idag, hahah han är lustig han... Så vi gick och pratade lite sen när vi kom till biblioteket,  var det ju stängt.... Söndag och sommartid, haha jajaj men vi fick i alla fall en promenad :)

Vi gick hem jag började läsa en a mina ny inköpta böcker Systrar i jeans 5 :) Kom ut här i början på sommaren, så det är ju ettt måste att läsa eftersom jag läst alla andra. Sen har jag även köpt:

Then came you - Jennifer Weiner
Beach blondes - Katherine Applegate

Får se när jag läser dom :p

Sen var det dags för festen, jag höll mig nere på mitt rum, tog en liten vilopaus (sov dock inte!) Målade naglarna (det blev inge minispa) sen började jag smsa lite med Johanna, surprise surprise hahah :p Jag åkte till henne hängde lite där, sen åkte vi till starbucks, satte oss där, jag beställde en chai tee latte.... Aldrig igen! Blä!! Jag är inte en starbucks tjej helt enkelt :(

Sen åkte vi hem till mig, tänkte att det kanske fortfarande lite gäster kvar. Det var det inte och klockan var halv 9... Partygänget här alltså! men jag kan ju förstå det dom ska ju till jobbet imorron då är det ingen som vill vara kvar och dricka alkohol hos chefen :p Vi gjorde varsin kopp vanligt te! :D Satt även och lyssnade på ett band ( We the kings) Som har konsert i NYC på onsdag som Johanna förhoppningsvis ska gå på! :)

Jaa sen skjutsade jag hem henne för vi tog min bil till starbucks. Nu ligger jag i min säng redo att sova :D

Jo förresten!! Idag har inte varit en bra dag i trafiken för mig! :/ Först ekorren... Sen en EXTREM rödkörning... Sen en nästan rödkörning! :( Inte bra! Grejen är, när jag har barnen i bilen kör jag ju jätte lugnt men när jag är själv eller har en kompis med så blir det inte alltid lika bra..... Farligt! :(
När jag körde mot rött rätt in i en korsning bankade mitt hjärta hårt. Sen säger Johanna, det blinkar där bak... Jag trodde jag skulle spy! Jag blev verkligen jätte rädd att polisen skulle komma efter mig!! :( Usch inte roligt!

Malin - Jag har internet här! ;)  = Aftonbladet och DN (vuxenpoäng)
Angelika - Jag ÄLSKAR den bilden! :D och nu vaknar jag upp till den varje dag! Du får mig att le även fast jag är så butter på morgonen! ;)

En sak till!!! Jag ska köra den stora FETA bilen!!! Någong gång den här veckan och sen nästa helg för jag erbjöd mig att skjutsa dom till flygplatsen! :D mest för att få köra bilen men ändå! :p

Den kanske inte ser så stor ut men det är den! I LIKE ALOT!! :D


Bild från: (http://www.google.com/imgres?q=chevy+suburban+white&hl=en&gbv=2&tbm=isch&tbnid=zzTjXZu8hqEwdM:&imgrefurl=
http://roanokelimo.com/&docid=kP4UudyqKtJzPM&w=300&h=187&ei=P9wsTreBJMnXgQeRm7GHCw&zoom=
1&iact=hc&vpx=715&vpy=106&dur=74&hovh=149&hovw=240&tx=183&ty=66&page=1&tbnh=122&tbnw=189&start
=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:3,s:0&biw=1192&bih=535)

Det var det! God natt, hörs snart igen! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Herregud!! Först trodde jag att jag skulle få läsa en smärtsam historia hur du tappade glassen i knät medans du körde bil och åkte på en tant som gick över vägen!!!! Dock kan jag trösta dig med att den lilla ekorren har det säkert jätte bra i ekorrhimlen som på Ice Age med massa ekollon :)

Vilken jäkla awesome dag du måste ha haft!! :D Vilka böcker köpte du?? :) :)

Asså det är så jävla äckligt det som har hänt i Norge!! :O Haru läst om allting eller vet du bara lite grann?? Har det kommit upp på nyheterna där hos dig?? <3<3

2011-07-24 @ 23:06:53
Postat av: Angiiiie

BÖCKER, mycket nice!! :D <3

2011-07-25 @ 00:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0