Torsdag 28/7-11

Idag vaknade jag klockan 9:30 satte på datorn och skypade med mamma pappa och Jonas i en timme. Mycket roligt! Saknar dom och är lite orolig över hur allt ska bli med Jonas flytt och så, men dom fixar det ;)

Efter det ringde jag Malin och vi skulle ha ett seriöst snack om hennes besök här som i har pratat om att ordna i november. När jag helt plötsligt får för mig att hon kan komma nu till helgen då jag är ledig hela nästa vecka!! Det var ändå ett "seriöst" spontant förslag och som vanligt började vi prata om det som att det skulle hända, dom skulle prata om det vid middagen, tyvärr kunde jag inte vara inne på skype för jag började jobba så jag vet inte riktigt hur det blev med snacket, men antagligen så blir det inte av :( Tråkigt,  när det ändå kändes som så nära :p

Men jag har mycket planerat för nästa vecka! Jag ska försöka besöka Carro och hänga på stranden även om hon hatar det :p Sen tor-sön är Johanna ledig så antar att det blir att hänga med henne! Inget mig emot :p Hahah jaa det kanske inte var så mycket planerat men iaf! Sen igår när jag var hos Rebecca bjöd hennes pappor med mig (några dagar) till gayveckan som är på Cape Cod nästa vecka! Får se ifall jag tar mig dit :p Skulle ju vara liiite roligt iallafall! :)

Justin vägrar äta min mat, jag tilllagar den fel... Eller nått -.- så tröttt på det så jag vet inte vad jag ska göra. :(

Jaa inte en så jätte toppen känsla nu, vet inte vad det är :(

Hoppas er dag har varit bra! :D

Pusss <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vart ska Jonas flytta??

2011-07-29 @ 14:40:49
URL: http://worth2die4.devote.se
Postat av: mamma

Jennifer, Jonas är på väg till Arvidsjaur för att på gymnasium där.

Josefine Kul att Malin åket till.dig nu. Vi skickar med lite saker som.du.önskar

2011-07-29 @ 15:52:28
Postat av: mamma

Jennifer, Jonas är på väg till Arvidsjaur för att på gymnasium där.

Josefine Kul att Malin åket till.dig nu. Vi skickar med lite saker som.du.önskar

2011-07-29 @ 15:53:33
Postat av: Malin

Så får du planera om hela veckan plötsligt... ;P <3

2011-07-29 @ 21:04:31
Postat av: Angiiiie

SKOJ!!! :D :D <3

2011-07-30 @ 00:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0