Tisdag 12/7-11

Jag vet inte ifall det är någon som orkar läsa allt jag skriver så tänkte skriva kort idag.

Idag har jag inte gjort någonting. Pratade med mamma en stund, var ju hennes födelsedag! 
Sen gick jag ut och solade, tro det eller ej jag fick färg. Justin hade baseballträning i två timmar som jag satt på. Medan det var 110 °F, ca 42 °C...

Efter det åkte vi och köpte pizza. Första och sista gången jag äter det här! Vidrigt! Så äckligt mycket ost också!

Skulle åkt på en svenskträff nu ikväll men vi kom hem 9 och det slutar 10 så kände att det inte riktigt var någon idé.

Ja det var min dag! Hoppas eran har varit bra!

Puss, god natt <3<3

Kommentarer
Postat av: Fam Löfgren

Vi läser din blogg och tycker det är kul att läsa vad du gör! Idag har vi plockat massor av hallon i er trädgård och njutit av supergoda hallonsmoothiesar!

2011-07-13 @ 19:53:56
Postat av: malthis

hahahaha, varnade jag dig inte för pizzan? Alltså den är såå vidrig. Det enda dom äter där är cheese eller pepperoni och det är bara äcklig deg som rinner av fett med ost på. Så jävla äckligt haha. OM du ska äta pizza så gör det på en bra restaurang eller åk till papa murpheys, där kan man välja mer europeiska pizzor :)

2011-07-14 @ 07:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0