Sovmorgon?

Nej men jag tog en ändå... ooops!! Hehe jag vaknade lite sent denna sjukt varma dag. Klockan ringde, jag vaknade stängde av den, och la mig på rygg för att bara vakna upp lite, sen när jag tittade på klockan igen var den lite mer än planerat... Men det slutade bra ändå, båda barnen var uppe när jag kom upp så ingen skada skedd! ;) Jag kanske var lite yrvaken och stressad men jag hade liksom samma tid på mig som om jag skulle ha väckt dom innan men ja man blir ju lite uppjagad när det inte blir som man tänkt sig.

När jag kom hem efter att släppt av barnen på camp skulle jag som vanligt gå ner och sova en timme till. När jag kom in i köket stod min annars ganska fräscha värdmamma och såg LITE sliten ut, och hon berättade att under gårdagskvällen så hade Brandon (den yngste av de äldre bröderna) börjat klaga på att hans ögon gjorde ont och hon hade bara tittat på honom och inge mer med det. Ni förstår Brandon är lite av sitt egna slag, men en rolig typ och ibland kan han få för sig saker... A men hur som helst så hade ögonen börjat bli röda svullnat lite och så och Joanna frågade ifall det var så illa att dom skulle åka till sjukhuset, men Brandon tog lite ögondroppar och gick och la sig. Mitt i natten kom han in i sovrummet och liksom trevade sig fram, och sa NU måste vi åka till akuten.
Brandon har ett sommarjobb på ett labratorium (stavning? word hade det inte) med mikroskåp också så och igår hade han varit på studiebesök på Harvard där hade dom fått prova på ett lasermikroskåp och man kan ju tycka att Harvard borde ha rätt skyddsutrusting, men han hade blivit bränd som dom kallade det. Så han mår inte så jätte bra nu, han har fortfarande synen kvar vilket är väl tur men han har verkligen jätte ont.

Hur som helst så var jag vaken efter det. Skypade lite med Malin och mamma. Gick väl så där, efter det visste jag inte vad jag skulle göra så jag beställde hem morgondagens leverans av matvaror. Gick ut och sprang, idag kändes det mycket bättre! :) Sen när jag kom hem och hade gjort mig i ordning åkte jag för att träffa Johanna på Panera (salladsbaren) för lunch, idag åt jag en varm macka (den med flest cal på hela menyn) Nä inte riktigt men nästan! Ni förstår här i usa står det hur många kalorier en måltid innehåller... Så man får dåligt samvete och beställer ett äpple och en vattenflaska. Hur som helst den var god förutom att det var inlagd gurka på den, usch! Efter det åkte vi till mallet gick runt lite där jag hade saker att fixa, fixade dom flesta :) Åkte hem tog en powernap på typ 15 min åkte och hämtade barnen. Kom hem fixade en tvättmaskin, mellanmål, middag, skjutsade Justin till baseballträningen åkte hem åt middag med Quin, åkte och hämtade Justin, kom hem, slutade för dagen, hängde kvar i köket med familjen, gick ner på mitt rum, beställde 4 filmer från amazon.com. När den förra au pairen åkte fick jag ett presentkort på 25$ som hon inte hade utnyttjat, så det satte jag sprätt på :D och även 1$ från mitt kort.
Jaa nu är det väl dags att sova, kl är ju ändå 10 -.- haha jag känner mig verkligen fånig som går och lägger mig nu, men annars orkar man inte! Imorgon ska jag och Johanna gå på bio! Friends with benefits står på schemat!! Längtar, reklamen är as rolig!! :D

Jaa det var min torsdag! Hoppas er dag har varit bra!

Hörs snart igen!

Puss <3<3<3

Juste kom ju på att jag måste skriva om denna äckliga dag!! Idag har det varit en av dom varmaste dagarna detta år här i Boston. Över 35 grader hela dagen, och eftersom det är så fuktigt kan ni ju bara tänka er hur man ser ut efter att ha spenderat några minuter utomhus! Genomblöt!! Det var även jätte blåsigt idag så satt man i bilen gud vilken tur att det fläktar. Tror ni det var kyliga vindar?! Det var typ som när man sitter i bastun och blåser, det blir bara varmare! Usch! Johanna hade till och med fått ett samtal hem från polisen som varnade för att vara ute idag! Crazy! Imorgon sak dock bli varmare! Ehm... Jag tänker inte röra mig från mitt hus!

Kommentarer
Postat av: Angiie

du e störd, inlagd gurka in my hart! <3

2011-07-22 @ 07:36:50
Postat av: Malin

Det är också bastukänsla här hemma!!! Dock inte lika varmt bara 25 grader men man ser nyduschad ut iaf!!!!!! :P <3

2011-07-22 @ 13:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0