Solning och badning!

Hejsan!

Idag onsdag har det inte hänt mycket. Vi stannade hemma på förmiddagen och spelade alla olika sorters spel med Emelie, hon åkte vid 12 ochdå satte jag igång med att göra lunch. Justin en 8-årig kille, tror ni han är stor i maten eller vad man brukar säga? NEJ! Förra veckan åt han pasta med köttbullar tre gånger tror jag. Igår gillade han det inte. Jag blev så frustrerad på honom för han sa i säkert en halvtimme "åh jag är hungrig" så sa jag massa olika förslag, men han sa bara nej till slut tappade jag tålamodet och sa ja men hitta på något du vill ha så lagar jag det. Han kom inte på något så efter ett tag sa jag pannkakor? Så han åt några få amerikanskapannkakor till lunch.

Efter det åkte vi till poolen idag igen, idag hade jag även med mig min bok, systrar i jeans 5. Jag har som sagt läst dom andra fyra böckerna, vilket bara har varit underhållande, jag gillar dom dom är lätta liksom. Så kommer jag till den här! Började läsa lite i den här om dagen och sen fortsatte jag igår kväll. Den är hemsk! Från att vara en lite komisk tonårsbok blev det helt plötsligt en tragedi. Så vid halv tre eller nått då jag hade slutat stortjuta och så kunde jag somna. Usch! Hahah jag såg ju riktigt härlig ut imorse! Som om jag råkat ut för en allergiskreaktion eller nått :p Ja så tog jag med den till poolen, läste typ en sida i taget och sen behövde jag kolla på nått annat och även kolla till barnen.

Klockan 4 då jag slutade kom Joanna och löste av mig vid poolen och jag skyndade mig hem. Skulle träffa Rebecca men ville verkligen ut och spring först. Så jag satte på mig min utrustning och stack iväg. Det blev en kort runda! Vill inte ens säga hur lång den var :p hann inte bli anfådd, eller jo lite men bara för att jag sprang snabbare än vanligt. Jag har börjat få lite ont i knäna nu när jag är ute och springer och jag fattar inte varför, jag har mina sulor i och allt.
Ja sen var det en snabb dusch snabb tork och iväg, klockan var typ 20 i 6. Vet ni! Jag har idag för första gången i hela mitt liv kört i rusningstrafik på en fyrafilig motorväg i USA! Jag är sjukt stolt över mig själv! :D Är dock otroligt glad över att det inte var första gången hem till Rebecca, då kan jag ju säga att jag verken hade kommit dit eller hem igen jag hade suttit i väggrenen och gråtit, för det  är det jag gör när det blir lite jobbigt. MEN! Jag hittade faktiskt hela vägen själv, även om gpsen var igång i bakgrunden! Kom dit hon hade gjort SSSÅÅÅÅ god middag!! Åh! lax och ungsstekt helpotatis eller vad man kan kalla det! Så otroligt gott! Får inte glömma sparrisen och salladen också! Så otroligt gottt! Nästa vecka när jag är hemma ska jag laga mat två gåner per dag för att dels öva och dels bara göra tills andra tillfällen, ska bli så otroligt skönt att vara hemma själv, eller jaa jag hoppas att jag inte kommer vara själv själv, utan med kompisar :)

Maten jag fick idag! SÅ god!!


Som vanligt fanns det inte tid för kort innan jag hann börja äta, men men :P




Sen hade jag även med mig en marabouchoklad till efterrätt... Jag åt som vanligt mest själv... Usch inte bra. Jag försöker faktiskt tänka på vad jag stoppar i mig här. Det går väl så där...

Hoppas er onsdag har varit bra! :)

Pusss <3<3

Malin- mitt hår var visst lockigt! Ser du inte dom STORA Hollywoodlockarna?! :o ja det där med Norge var faktiskt på nyheterna här... jag läste det dock på iinternet, för jag kollar inte alls mycket på tv här.... fattar ingenting av kanalerna :p

Jennifer - Roligt att du hittat hit! :D  Ja han påminner mig om min bror som kan få för sig lika snabbt som Justin att han beöver åka till affären, NU! :p

Angelika - Tack för mailet, nu förstår jag! Ska svara... någon dag ;) Och visst gör han?! :D Inte killen jag låg och kollade på dock... :p

Mamma och pappa, jag vet att ni är hemma nu så vi kanske kan skypa (idag er tid) kl halv 4 -4?! :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jossan, jag har läst den här sen du drog hehe ;) Men jag har bara inte vetat vad jag ska kommentera men kunde inte sluta skratta när jag såg det och var tvungen att kommentera ;)

2011-07-29 @ 14:42:41
URL: http://worth2die4.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0