Solbränna...

Hallå i stugan!

Idag har jag... Vaknat, hade jätte svårt att somna igår, och så låg jag och tänkte hur jobbigt det skulle vara att vakna idag. Sen så helt plötsligt vaknade jag av att klockan ringde, och det var inte alls jobbigt att vakna! Nice! Plus att idag tänkte jag ge oss alla sovmorgon för barnen skulle köpa sin lunch på camp så jag slapp göra den. Så det var en skön morgon!

Sen när jag kom hem smsade jag Johanna och frågade ifall det blev något poolhäng idag. Det blev det! :D Hennes värdmormor har en lägenhet med pool så vi åkte dit. Jag är numera en kräfta... Jag hade solkräm på mig, men man ser att jag inte riktigt smorde in mig över allt... Magen är vit, men revbenen är hel röda... Tänkte inte riktigt :p Sen så är mina lår röda med en skarp linje... Jaja bättre lycka nästa gång! ;)
Sen drog vi hem, och jag och Joanna aktiverade mitt kreditkort! Farligt :p Sen handlade vi även. På internet! Så jag slipper åka till affären och göra det :p Hahah kommer nog göra det ibland men det är ju väldigt skönt att bara klicka.

Det var ganska lång tid kvar tills jag hade skulle hämta Quin. Så jag gick ut och sprang. Fast jag var lite stressad så det blev några meter kortare, än förut. Sen kom jag hem duschade, inge sällskap idag!

Sen åkte jag och hämtade Quin på camp för Justin åkte med sin kompis direkt till baseballträningen. Sen så åkte vi hem åt lite åkte och hämta Justin från baseballen och sen hem och duscha. Sen skulle jag stoppa dom i sängen. Då var dom dock inte alls så sammarbetsvilliga som på mornarna... Jätte jobbigt, men till slut låg dom i varsin säng med släckt lampa! Jag fixade en tvättmaskin sen gick jag ner och nu sitter jag här och kollar på baksmällan 1. Miri skulle kommit hit ikväll men det slutade med att vi ska träffas imorron istället :)

Ja inte en så jätte händelserik dag...

Jag köpte en ipodladdare här om dagen i apple-butiken, men jag har insett att jag verkligen inte har användng för den... Satte upp mina högtalare idag så där får jag numera ladda ipoden. Så jag får lämna tillbaka den, men jag behåller påsen! ;D

Ja Mathilda du gjorde väl det, men jag var inte beredd på den där vidraga sörjan! Den där äckligasaken vi träffade var hennes "jätteroliga" granne. Han skulle säga hej då till Miri för hon åker snart hem. Jag vet inte det där med skorna, verkar en aning onödiga :/ men jag kan ju säga att där på DSW kommer det gå pt mycket pengar! :P

Malin det räcker en kommentar en gång! ;) Nä men tack för att du kommenterar ;)

Tova, tack!! hahah jag skrattar redan nu, men inte när jag sitter där i bilen! :(

Juste! Nyss när jag läste för barnen krop båda upp i mitt knä och det var jätte mysigt! Dom verkar verkligen gilla mig! :D yeey!

Och imorron blir det middag och bio med Johanna! :D Horrible Bosses står på schemat! :) Hoppas den är bra!

Jaa ha en bra helg! vet inte hur mycket tid jag kommer ha att skriva för på lördag morgon har vi möte med vår vägledare här och sen ska jag rebecca och carolin gå lite i mallet shoppa onyttiga saker till vår sleepover och sen ska vi tagga till HARRY POTTER!!! Yeey!! :D Sen på söndag hoppas jag att vi tre ska till Ikea! :D Men vi får se!

Ha det bra! Puss hej! <3<3


Kommentarer
Postat av: Malin B (hahah de va länge sen man kallade sig själv det!)

Hej gumman! :)



Låter som du har det grymt, och gud vad roligt att barnen verkar gilla dig! alltid ett + i kanten ;) vore kul att se lite mer bilder på hur du bor, din värdfamilj :)



<3<3<3

2011-07-15 @ 10:37:22
URL: http://malinbergstroms.blogg.se/
Postat av: carro

Akta kreditkortet!! :o du får inte komma hem med skulder över öronen, men unna dig en del iaf ;)

låter som du har det jättebra där borta gumman och du verkar ha händelserika dagar:)

vi måste skypa snart!! Saknar dig <3 pusssss<3 <3

2011-07-15 @ 23:54:05
Postat av: Angiiiiiie

gaaah har aldrig hunnit kommentera men läsa har jag gjort, börjar nämligen så tidigt på grönan o slutar så sent så du skulle bara då en massa "jaslkjla" :P nu har jag dock ledigt så det första jag gjorde nu när jag vakna var att skriva hahah :D <3

2011-07-18 @ 07:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0