Sjuk?

Halloj! :)

Idag har inte varit en händelserik dag. Jag dammsög, åkte och handlade lite och var ute och sprang.

Jag tror att jag skulle behöva en rejäl utränsning i kroppen, jag känner mig inte alls frisk och idag när jag var ute och sprang kändes det inte alls bra. Jag tror dock att jag inte kan slappna av tillräckligt mycket än för att bli sjuk. Vilket är lite jobbigt. Jag undrar dock vad som skulle hända om jag blev sjuk... Skulle jag fortfarande behöva ta hand om barnen? Kan jag ligga på mitt rum hela dagen? Jaa det återstår att se antar jag.

Idag har jag jobbat till läggdags igen och nu sitter jag och tittar på någon meningslös film och hoppas att dom kommer hem snart. Jag får egentligen gå och lägga mig, bara barnen vet att jag är på mitt rum. Det känns ändå inte bra att inte vara kvar uppe när dom kommer hem!


Tråkigt inlägg, men det var en tråkig dag!

Hörs imorron!

Puss <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0