Onsdag 20/7-11

Dagarna går ändå ganska fort! Det känns inte alls länge sen jag stod på flaket på studenten, sen var de midsommar och sen var det arlanda. Arlanda känns inte alls länge sen, men det är näästan en hel månad sen! Så nu har jag bara 12 månader och en vecka kvar tills jag är hemma! (inkl min resemånad)

Idag har jag varit och solat med Rebecca, vi åkte först till en strand som faktiskt såg riktig mysig ut, men när vi kom närmre så sa dom att vattnet var avstängt pga av bryggorna eller nått så vi åkte hem hit istället och la oss ute på altanen i våra solstolar. Vet inte hur mycket färg man fick men det är ju typ tanken som räknas! Efter ett tag gick vi in och åt lunch, ägg med bacon (och grönsaker) riktigt amerikanskt (inte amerikanskt)...

Nu ska jag äta middag och sen åka till Miri för att kolla på film.

Hann inte kolla klart på filmen :( Först skulle vi äta middag här och än så länge är jag fortfarande försiktig så jag satt kvar och skrattade åt saker dom andra skrattade åt som jag fattar nada av... Amerikansk humor är något alla borde få uppleva någon gång! Sen när jag väl kom hemifrån och  kom till Miri så fick vi vänta där ett bra tag innan vi kunde titta på film. Miri's familj är av sitt egna slag så det blir inte alltid som man planerat när man planerar med henne. Såg typ halva filmen sen var det dags att åka hem för det är ingen som orkar vara vaken efter 11 för att sen gå upp kl 7 igen. Vi är lite gamla här borta! Plus att det är LÄSKIGT att köra hem på kvällarna! Vet att jag sagt det förut men asså seriöst! Lampor? Hört talas om den uppfinningen?! :o sjukt!

Imorron kanske jag ska vara med Johanna, hon har varit sjuk i några dagar men jag hoppas hon är på bättringsvägen!! :)

Lena, Micke, Daniel och Lasse!!!!

TACK!!!! :D Min första post som inte var från banken eller försäkringsbolaget! :D Tack så jätte mycket!! :D <3<3

Hoppas er onsdag har varit bra där hemma, nu är det visserligen torsdag hos er, men i alla fall!! Hörs snart igen!

Juste måste berätta!!
Idag när jag släppte av barnen på camp, var det en lite finare bil framför oss i avsläppningsfilen och när vi stannade så öppnade dom bakluckan innefrån (kan man väl göra på andra bilar också) men den här var en elegant öppning om sånna nu finns. I alla fall, jag kunde ju inte följa hela händelseförloppet eftersom jag var tvungen att säga hej då till mina barn, men jag hann precis se att pappan satte sig i bilen igen efter att ha sagt hej då till sin son. Bara det att pappan satte sig i baksätet... Vilket betydde att dom hade en privatchaufför!!
Campet mina barn går på är ett "fin"camp men kom igen privatchaufför? Var går gränsen?

(Jag kanske bara är lite avundsjuk...)

Puss <3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy vad mycket du har gjort som jag missat!!! :O :O INTE OKEJ NÅGONSTANS!!!!!!!! Jag lovar att jag ska bättra mig i fortsättningen :) men det låter som du har kommit in i lite mera rutin nu! Awesome!! :D :D <3 <3

2011-07-21 @ 20:23:39
Postat av: angiiiiie

hahaha ser det framför mig, hur du sitter o garvar bara för att verka rolig :D HAHA så kul! <3

2011-07-22 @ 07:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0