Måndag 18/7-11

Ännu en dag börjar lida mot sitt slut!

Idag har det inte hänt mycket, bytte alla lakanen idag, det är ett helt träningspass! Speciellt Justins säng som är gigantisk! Var svettig efteråt. Sen fick Angelika tag på mig på skype, ytterst trevligt!! :D Första gången vi pratade sen jag kom hit. Efter det kom Rebecca som var här större delen av dagen, vi skulle åka till en strand idag, men som vanligt blev det molningt och regn när det finns sånna planer, så det blev inte av. Istället så spelade vi lite uno bland annat. Efter det åkte vi till cheesecake factorry och fikade med Johanna. Blev en snabb fika då jag skulle iväg och hämta barnen.

Cheesecaken jag åt:


Önskar man kunde beställa halvor eller så! Dom är alldeles för mäktiga! :(


När vi kom hem från camp ville Justin åka till target för att köpa nya pokemonkort, så jag packade in barnen och drog. Justin hittade sina kort och Quin hittade en jätte nalle hon skulle ha. Vi hade några disskutioner om det, men jaa hon hade med sig den i bilen hem... Vet inte än hur mycket jag kan säga nej till och så, känns lite jobbigt, eller ja väldigt jobbigt. Sen åkte vi hem, Justin övade lite på sina trummor (jag kommer inte ha någon hörsle kvar snart), sen var det dags för middag. Bara det att vi väntade på att Brad skulle komma hem innan vi åt han kom hem 19:40... Gissa om vi alla var hungriga! Till middag vet jag inte vad det blev, skulle nog inte tyct om det om jag inte var så hungrig! :/ Men i gick det i alla fall! :)

Strax innan middagen kom Rebecca tillbaka och hon satt med under middagen, haha jag undrar egentligen vad min familj ser ut som? Dom satt typ bara och skrattade åt varandra. Själv skrattar man lite artigt :p

Efter middagen kom Johanna över och vi satte på tv och tittade på When in rome, en jätte mysig film! Nu är det sovdags! Är verkligen super trött på dagarna fattar inte varför, jag somnar tidigt på kvällarna och tycker ändå att jag sover bra på nätterna. Är trött även om jag tar en powernap under dagen.

Ja det var ännu en måndag. Idag var det tre veckor sen jag stod på arlanda. Det känns inte som det!

Anna- läs din mail ;)

Puss <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0