Hamburgare X2

Halloj! :D

Idag vaknade jag kl 8, eller ja jag släpade mig in i badrummet när klockan ringde. Sen gjorde jag mig i ordning och drog till Rebecca. Tror ni jag körde rätt idag? Nu hittde jag i alla fall rätt på avfarten men så tänkte jag att jag lyssnar på gpsen och svänger inte på den vägen som kommer nu utan jag fortsätter en... Bara det att där gpsen sa att jag skulle köra gick det inte. Så helt plötsligt stod jag på påfarten till motorvägen igen. Så upp på den igen, kom till en till vägtull innan jag kunde vända. Körde av, körde på motorvägen igen var tvungen att betala en vägtull för att komma ur och sen av på avfarten. Sen kom jag till Rebecca till slut efter att betalat 1,25 X 3... Så pengarna var ju typ slut innan jag kom in till stan. Sen gick jag och Rebecca till bussen klev på den och åkte in mot Boston. Vi hoppade av och tog tunnelbanan en station. Väl där skulle vi möta Carro. Bara det att Carro inte har någon fungerande telefon. Så Jag hade ingen aning om hur vi skulle hitta varandra. När jag och Rebecca kom upp från tunnelbanestationen så kommer Carro gåendes så det var ren tur att vi hittade varandra! Sen gick vi runt i staden, eller ja vi gick på en gata med massa affärer sprang in och ut hela dagen.
Jag köpte ett par shorts, en tröja, en strandväska och en bodysplash (typ en perfym). Även ett hårband som jag inte kommer använda offentligt!


Tråkigt nog köpte jag allt på h&m... Forutom bodysplashen, och ni ser ju vart den kommer ifrån! :D



Även en bild från i fredags när vi hade filmkväll ;)

Ja efter stan då skulle jag ta mig hem från Rebecca... Tror ni det gick bra? NEJ! Fast jag behövde bara betala en vägtull på vägen hem... Jag blir så trött på min gps... jag fattar inte vad den menar nr den pratar elelr så tycker jag att jag gör som den säger men det blir inte alls rätt... Istället körde jag runt min by på en "ytter" väg, sen svängde jag och körde tillbaka en bra bit på en "inner"väg innan jag kom tillbaka på en väg jag kan... Så trött!

Sen när jag kom hem frågade jag ifall det fanns några middagsplaner och jag sa även att jag gärna skulle äta med familjen, men det gjorde det inte men det verkar som om Brad ska laga hamburgare till middag. Bara det att vi åt hamburgare till lunch också... men men bara tugga och svälj... Ikväll ska jag bara lägga mig i min säng och titta på film och sen sova! :)

Så hoppas ni har haft en bra helg och att ni sover gott!

Puss <3<3

Ps. Såg ni det blommiga lakanet under mina ny inköpta saker? Det är mitt Tommy Hilfiger lakan ;) Och i badrummet hänger mina Ralph Lauren handdukar ;) Ds.

Ps.(2) Jag gav presenterna till alla idag. Det blev rätt så lyckat Justin och Brandon började kasta boll tillvaranda på en gång och Quin blev också glad för sin pyssel sak. Sen gav jag godiset till de stora killarna och finchoklade till Joanna, den ända som inte fick något var Brad, hoppas han inte blev ledsen! Sen sa jag till killana att dom var tvugna att dela med sig av godiset med familjen för det var inte tänkt till dom men aa det blev så när jag delade ut allt. Så en bilpåse gick åt på en gång :p Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0