Friends with benefits!

Halloj!!

Idag har varit en toppen dag!

Började som vanligt gjorde frukost och lunch till barnen, skjutsade dom till camp. Kom hem dammsög, pratade med familjen, med Malin som idag tog körkort!!! GRATTIS igen!! :D Åkte med Joanna och kollade på barnens avslutningsshow, för idag var sista dagen på camp för det här året! Kan ju säga att fotbollsskolan gör det helt rätt med vattenkrig istället för en show!! ;) Sen efter det kom jag hem skypade med Malin Carro och Tova (och Marcus), förresten nu när jag tänker efter gjorde jag det nog innan showen! Hur som helst super roligt att se dom igen! Kändes nästan som om jag satt med dom på altanen där hemma! :')

När vi kom hem från showen har jag inge minne av vad jag gjorde, men helt plötsligt frågade Brandon ifall jag kunde hjälpa honom baka. Igår pratade han Brad och Ben om suffléer så han bestämde sig för att baka sånna. För några dagar sen behövde han hjälp med att koka pasta men nu bestämmer han sig för att prova på att baka.... Jajaj, sen åkte jag och hämtade barnen. Och vet ni! Jag ska nog baka suffléer varje dag, för Brandon sa att man måste vara tyst för annars förstörs fluffet i sufflen, och dom var HELT tysta i typ 50 min!! Så skönt! Och dom ville ju jätte gärna vara med storebrorsan och baka så jag behövde inte göra någonting på hela eftermiddagen! HAHA!! Sen övade jag och Justin lite på trumläxan, jag har ju ingen aning om ifall han spelar rätt, men han har inte kommit på än att han bara kan spela en truddelutt som han kan och säga att det var läxan... Får de när han kommer på det :p

Efter att ha spenderat en tid med Ben och Brandon är jag lite fundersam över hur dom klarar sig på collage... Som sagt Brandon kunde inte ens koka pasta själv. Men tro det eller ej!!! Baka kan han! Holy moses va god sufflen var! Och han var såååå sjukt stolt över sig själv!!! Hahah skit roligt!

Sorry är lite trött så allt blandar ihop sig i huvudet och jag har inte riktigt koll på vad jag skrvit om nu, men jag kommer till kvällen sen! FÖRST MÅSTE JAG BERÄTTA GLADA SAKER!!!

Idag då när jag åkte med Joanna till camp tog jag i akt att fråga lite saker, typ nu har jag varit här ett tag så vad tycker ni om mig? Ibland har jag nämligen haft känslan att dom ska komma ner till mitt rum och be mig packa väskorna.... MEN!!!

Dom tycker om mig!! Alla har accepterat mig och hon tycker jag är jätte bra med barnen!! Hon tycker det är bra att jag ger dom eget ansvar och så (typ stoppa in den rena tvätten i garderoben). Dom äldre killarna har även tagit emot mig med öppna armar, dom gillade tydligen inte den förra au pairen?! Men mig gillar dom!! :D Haahha livet leker ibland!

Joanna nämde även i förbivägen att hon JAG och barnen kanske tar några dagar i californien innan skolan börjar!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG!!!! HAHAH JAAAAA!!! :D

Ja som sagt allt är inte i ordnign nu, men ni får ta det som det är! ;)

När jag satt i bilen på väg för att träffa Johanna för middag kunde jag inte sluta skratta typ! Är verkligen glad just nu!! Hoppas bara det inte är en topp innan en dal kommer! :/ Men det får jag ta då! Eller att jag har en sockerrush just nu, klämde i mig en hel bilpåse på bion...

Ja till kvällen då! Jag träffade Johanna för lite middag på Panera, sen satt vi där och helt plötsligt kom Alexandra åkandes med sin fästman som är här och hälsar på. Så dom slog sig ner ett tag, vi pratade lite, mest om hur varmt det är :p Polisen ringer tom hem till folk och säger att man ska ta det lugnt ett tag framöver! Och om man har en värmekris ska man inte riinga 911! Hahah :p

Ja sen gick vi till Target, Johanna skulle köpa lite biosnack, jag hade med mig resterna av tobleronen, vi har hållt på med den tre filmer nu, och den är fortfarande inte slut! :p Kanske beror på att det bara är jag som äter på den men i alla fall! Idag smälte den dock... Hahaha den var verkligen helt smält! Har dock med mig den hem och har lagt in den i mitt kylskåp :p Efter Target var det fortfarande typ en och en halv timme kvar till bion, så vi bestämde oss för att åka hem hit och hänga lite. Juste!! Jag köpte en tavla på target! Jag tycker den är as cool!! Vet inte hur jag ska få med mig den hem sen dock men det tar vi då! ;) Hahah jag har letat efter den sen jag kom hit (den förra au pairen hade en men hon tog med sig sin...) och idag så sa Alexandra att den fanns inne! Så jag bokstavligt talat sprang till tavelgången, och där var den! Så nu hänger den här i mitt rum!! :D Yeey!!

Sen åkte vi tillbaka till bion! Filmen var såååååå sjukt bra!! ÅH!! Ett måste för alla som har samma filmsmak som mig!!! ;)

Imorgon ska jag jobba, men vi ska ut med båten och åka vattenskidor så det blir inte så mycket jobb... Nice! :D Jag älskar verkligen att vara ute med båten här, det är super mysigt!! :)

Lite bilder då! ;)

Det här var imorse innan solen hade gassat på! :p


Jag äter sufflén


Brandon är sjukt stolt över sin framgång i köket! :p



Min nya tavla, visst är den cool?! :D




Detta är Johanna! :D


Ramade även in min bild idag! Hahah och nej mina underbara vänner ser inte ut så här i verkligheten!




Ni får ursäkta min stavning på suffle, men jag är för trött för att bry mig! Jag hoppas ni förstår ändå vad jag pratar om!
Hoppas ni alla har en super bra helg!!

Puss på er! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad glad jag blir när jag läser detta!!! :D :D nu är det bara att fortsätta att tuta och köra!! ;) kan du inte skicka lite suffle på posten så jag också får smaka?? ^^ <3

2011-07-23 @ 16:11:48
Postat av: Johanna

Din lilla djäävul tar smygkort på mig.. ooh sweet revenge ;)

2011-07-23 @ 16:34:38
Postat av: Angiiiie

oh noooo den där bilden!!!!!

2011-07-25 @ 00:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0