Horrible Bosses

Hej hopp!

Idag vaknade jag, as svårt att gå upp :( Sen när jag kom upp kom Joanna ner och sa att Justin hade blivit dålig igår kväll. Blev lite rädd att han skulle vara hemma idag, för jag vet verkligen inte vad jag ska göra med dom om dom är hemma en hel dag! :o Som tur var ville han åka till camp så jag skjutsa dom båda, sen åkte jag hem skypade lite med mamma och sen somnade jag. När jag vaknade var det dags att åka till Miri för att skjutsa henne till flygplatsen för att hon skulle möta sina föräldrar där.
Jag är riktigt stolt över mig sälv som börjar lära mig köra riktgit bra! T.o.m med gpsen!! Hallelulja!

Sen när jag kom hem dammsög jag lite, åt min första bagel här i usa :P Det fanns inge mat hemma :( Förutom ägg men jag har ätit ägg senaste 2 veckorna...  Så det blev en bagel :) Helt okej men inget jag kommer äta jämt. Sen sova jag lite till, tänkte att det var bäst att ladda batteriern för jag skulle på bio idag. Vaknade åkte och hämta barnen. Kom hem pratade lite med Brandon och hans kompis Eric, han är "svensk" så jag frågade ifall han kunde prata svenska, det kunde han inte! Men han förstod vad jag sa ;) Det gjorde visserligen dom andra också, men i alla fall.

Sen undrade Joanna vad jag skulle göra ikväll och man såg att hon ville fråga något! Men jag berättade mina storslagna planer, ville inte lägga barnen idag igen. Elller det var inte problemet men ville verkligen inte sitta hemma själv ikväll. Så då sa hon okej och om du vill kan du gå en timme tidigare, så då gjorde jag det vet inte ifall det var fel av mig men men jag gick. Efter att ha tjatat på Justin i 40 min att han skulle öva på sina trummor. Han vill verkligen inte det. Efter att Joanna pratat med honom började han spela, och det låter ju riktigt bra, men vad vet jag om trummor liksom? :p Mutade honom med godis också... Hahah... 

Ja sen stack jag iväg och träffade Johanna, vi gick och åt middag på ett "salladsbar" aktigt ställe, riktigt mysigt och god mat! Åt en Ceasarsallad, super god! Sen gick vi in på target och skulle handla lite biogodis... Vi gick typ lösa på chokladen... hahah! Sen så hittade Johanna en sån där stor Toblerone (som man kan köpa på färjan) som vi köpte, jag åt två bitar sen var det bra med det! :p Ja sen så åkte vi till bion, satte oss på platser i ville ha, bion skulle börja 19:50 och vi kanske satte oss 45 och då hade reklamen börjat, sen 25 min senare började filmen... Men vi såg många filmer vi vill se! Så det kommer nog bli en biospäckad sommar/höst! Inget mig emot! ;)

Ja juste! Filmen var hur bra som helst! Jätte rolig! :) Man vek sig dubbel ibland!

Ja det var den fredagen det. Imorgon blir det dock ingen sovmorgon måste åka hemifrån runt 8 för att hämta upp Rebecca för att sen gå på ett LCC-möte, som jag skrev om igår.

Malin.B (Hahah jaa det var länge sen!) Bilder kommer nog så småning om, jag har alltid med mig kameran men är inte så duktig på att ta upp den -.-

Carro, räkningen går till värdmamman, så jag bryr mig inte! :p (Jo klart jag gör, och nej jag kommer inte hem med skulder, möjligtvis ett riktigt tomt konto... )

Ha en super bra helg!! :D

Kommentarer
Postat av: tova

jag såg en reklam på den filmen! verkade sjukt bra, och nu vet jag att det är bra :D hoppas bara den kommer till sverige snarast!!<3

2011-07-16 @ 19:21:57
Postat av: fam Löfgren

hej,

Anna undrar om du har käkat upp dina polkagrisar?!



kram från ett grått och lite småregningt Viksjö

2011-07-18 @ 10:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0