Framme!! (igen)

Okej så nu ligger jag i min nya säng! I min säng de kommande året.

Idag har faktiskt varit en jobbig dag. När jag satt på bussen fanns det Wi-fi så jag loggade in på skype för jag tänkte att kanske mina föräldrar skulle vara inne eller så, och jag skrev till dom, men de loggde aldrig in... Sen kom jag på att dom kanske är bortbjudna på middag, för det är ju ändå fredag. Sen när jag klev av bussen stod min värdmamma Joanna där för att hämta mig, så vi satte oss i bilen och småpratade lite och jag frågade var barnen var och så, och dom var på daycamp så dom skulle nog komma hem runt 4 tiden, men Laura var hemma så vi pratde lite. Sen kom Jsutin och Quin hem, och när Quin såg mig genom bilrutan började hon skrika och hoppa ut i bilen och sprang och gav mig en stor kram! Justin var lite mer resarverad och sa typ bara hej. Ja juste, när vi satt i bilen på väg hem sa Joanna, ja om du tycker det är lite mycket att ta in nu så vänta till ikväll... Då kommer våra ny inflyttade grannar på bbq, va roligt tänkte jag äkta amerikanskt från första början! Sen under eftermiddagen lekte jag med barnen och hjälpte till med maten och så. Jag var jätte hungrig och jätte låg för lunchen vi fick betsod av en "sallad" ja det var verkligen sallad... Salladsblad med lite torra morröter, gurka och två småtomater. Så jag hade ju inte ätit idag heller...
Ja men sen under bbq kände jag mig jätte utanför och laura också... Det fanns inte ens tillräckligt med sittplatser så vi fick plats. Det var även jätte pinsamstämmning, tyckte iaf jag.

Nu är jag för trött för att orka skriva mer...

Ja juste, sen insåg jag att mina föräldrar inte var hemma för dom är på landet, och då blev jag jätte ledsen ( tårarna bara steg och steg) För jag insåg att jag inte kommer kunna prata med dom! :'( Blev ledsen nu igen när jag tänkte på det.

God natt
Vi hörs någon annan dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hör av dig när du vill skypa med mig <3<3<3<3<3<3

2011-07-02 @ 11:07:37
Postat av: carro

Mig med..

Börja äy kvinna! Vi vill inte ha tillbaka ett skellett:)

Hihi kul att få läsa allt förresten det var en riktigt bra ide med bloggen:D

2011-07-03 @ 13:39:29
Postat av: tova

och mig! <3

va skönt att du är framme, nu kommer du få riktig amerikansk mat :) <3<3

2011-07-03 @ 22:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0