En tur med båten... Eller?

Tjena morrs!

Idag stod det på mitt schema att jag började klockan 8, men det var lördag och barnen klarar sig faktiskt själva så jag tänkte inte ställa klockan så jag var vaken till 8. Vad tror ni händer 07:10? Jo klockan ringer (glömde stänga av det alarmet)... Då var jag typ klarvaken så jag ligger och drar mig till 50 går upp smörjer in mig rejält med solkräm för vi skulle ju ut med båten idag och går upp och sätter mig med Justin som tittar på tv. "Va mörkt det är här". Det regnar, åskar och blåser så grenar trillar ner. B-E-A-utiful!! (För er som sätt Bruce den allsmäktiga) Sitter och tittar på tv lite till. Gör lite frukost, vi bestämde igår kväll att jag skulle göra amerikanska pannkakor till senfrukost idag  Brad kommer upp vid typ 9, jag åker till affären och handlar lite ägg för pannkakorna. Kommer hem, gör dom. Jag står och lagar dom medans Brad, Brandon,Justin och Quin trycker i sig dom. Kändes jätte konstigt för jag fick liksom göra allt... Visst jag sa att jag skulle göra dom, men kom igen kan väl åtminstone ställa ner tallriken i diskmaskinen? Men icke sa nicke... Det är fortfarande dåligt väder, men det har börjat klarna upp. Vi bestämmer oss för att åka ut med båten. Efter att jag diskat, plockat undan, plockat fram badkläder, smörjt barna, och fått dom att sätta på sig skorna inser Brad att båtens batteri är dött. Den som använde båten senast glömde stänga av den helt. Orkar inte skriva om allt, men kan ju säga att det tog nog 2 timmar innan vi kom i sjön med en fungerande båt.... Otroligt jobbigt! Sen hade vi dock jätte kul! Jag badade för första gången i år!! :o Sjukt jag vet men det är ganska mycket sjögräs i sjön vi håller till i här så jag hoppar inte så jätte gärna i... Men idag var jag tvungen och så låg vi mitt i farleden där det var djupt så det var ingen fara! Det var även sjukt skööööönt!! Ska göras om! Vi kom hem igen till kvart i 6 tror jag klockan var, och då hade inte vi ätit någon lunch... Ni kan ju både tänka er hur jag var och hur barnen var. Jag brydde mig dock inte jag jobbade inte så jag gick ner på mitt rum tog en dusch och satte på mig myskläder. När jag kommer upp igen säger Brandon att vi ska gå ut och äta. Joanna och Brad var ute på middag med vänner och deras dotter var barnvakt. Hon kom hit i sin pyjamas och tänkte att hon bara skulle vara här ikväll men tji fick hon. Vi ( Jag Brandon, Jessica, Justin och Quin) drog till Olive Garden och åt lite middag. Jag åt lassange, helt okej, det var mögelost i den så jag har ju ätit bättre.
Efter middagen kom Johanna och hämtade mig och vi åkte och hyrde film och köpt onyttigheter. Going the distanse var på schemat idag! Haha Brandon retar mig för att jag tittar så mycket på film, eller mest för bion men även filmerna.... men men :p Jag gillar filmer! ;)

Jaa tror inte det hänt så mycket mer idag. Har varit en bra dag ändå! :)

Haha Johanna, jag tog ju kort på min nya tavla! Du var bara i vägen! :p

Malin, tyvärr är det inget kvar :/ Det var ju ändå en CHOKLADsuffle (a)

Puss på er! <3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Film är det bästa som finns och om han retar dig för det där lilla så nämn helst inte våra filmdagar/biostunder genom åren...... :P <3

2011-07-24 @ 23:11:04
Postat av: Malin

Film är det bästa som finns och om han retar dig för det där lilla så nämn helst inte våra filmdagar/biostunder genom åren...... :P <3

2011-07-24 @ 23:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0