En månad!!!

Jag har varit hem ifrån en hel månad idag! Helt sjukt! Typ precis den här tiden kom vi till skolan i New York! Konstigt, tiden har gått fort! Jag hoppas att den fortsätter göra det, för tänk sen när jag kommer hem och jag har klarat av det här! Det kommer nog kännas overkligt!

Idag då... Nu har barnen inge camp mer den här sommaren så den här veckan jobbar jag "heltid". Tex idag jobbade jag 8 till 6.
Så jag hade 10 timmar att ta död på med en tjej som inte gillar att sporta och en kille som blir tokig om han inte får röra på sig... Vad ska man hitta på då? :o Dagens schema såg ut så här:

Titta på film
Äta lunch
Baka
Spela minigolf

Det har varit en jobbig dag och jag har lite dåligt samvete att dom inte har gjort någon sportaktivitet idag :( men jag får skylla på att det här var min första dag! Imorgon hade jag planerat att åka till "simhallen" men får se hur det blir då en av deras förra au pairer kommer på besök under dagen och stannar under natten. Ska bli kul att träffa henne.

Jag och Johanna hyrde film idag, eller ja Johanna hyrde film :p Vi såg You again. Eller vi såg inte så mycket för jag pratade med Rebecca som behövde sällskap och Johanna bokade boende i NYC tills på onsdag då hon ska på konsert där.  

Förlåt men är verkligen jätte trött så jag orkar inte skriva mer!

Imorron har jag sovmorgon, börjar 11:30, nice!

Hoppas er måndag har varit bra! :D
God natt!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Yeay!!! En hel månad!!! :D :D Som du sa, helt sjukt vad tiden har gått fort! Iaf för dig.... :P <3<3<3<3

2011-07-26 @ 10:52:29
Postat av: Jennifer

OMG att du har varit där så pass länge. Shit. Du är duktig tycker jag :)



Förrresten, lägg upp lite fler bilder, blir roligare då :)



Pusspuss

2011-07-26 @ 13:48:43
URL: http://worth2die4.devote.se
Postat av: Angiiiie

jäklars, jadu tiden går verkligen cp fort! kan inte fatta att jag redan har jobbat på grönan i flera månader och att det är slut snart.. hm :P PUSS <3

2011-07-27 @ 00:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0