Blandat

Okej tänkte lägga upp lite bilder :) Det är från alla tänk bara dagar, men hoppas ni gillar dom! ;) Klicka på dom för att dom ska bli större :)

Det här var en bild i klassrummet,
Nu vet jag inte ifall texten jag skrev med bilden visas när jag pubicerar den... men i alla fall, det här var en bild som satt uppe i klassrummet, "Hur man tvättar händerna"

De här fick min rumskompis av sin värdfamilj, det var många som fick paket av dom och det var oftast en korg, bestående av new york trippen, som var 50$, och lite till. Jag fick dock inget, men jag e int bitter...


Ja det här handlade jag i kiosken typ andra eller tredje dagen, jag hade så ont i magen efter jag ätit nötterna så chips påsarna finns fortfarande kvar för framtidia bruk :p


Vy in över New York City!

 
Precis som i filmerna! :D



Så här nära kom jag frihetsgudinnan... Personalen på skolan sa att vi skulle åka ut med båt, men det gjorde vi inte...



Så här såg min första måltid ut! Vet ni hur guddomlig den var?! :D


Så här såg det ut bokstavligt talat en minut senare... Jag var jätte besviken för jag beställde fresch grönsaker (jag skulle skriva det på engelska om jag visste hur det stavades...) men det var det inte så då åt jag inte upp det :p



Igår när vi var ute och åkte med båten! :) Super mysigt!

Idag ska vi åka och titta på köpcentret, och lite andra saker :) Ha en bra söndag allihopa! :D

Puss <3<3

Kommentarer
Postat av: tova

jättefina bilder :D hoppas du har en bra söndag! men kan du inte få störrebilder, eller hoppar menyn ner då? :P puss

2011-07-03 @ 23:49:05
Postat av: Jossan

Klicka på dom så blir dom större! ;) Jag antar att menyn hoppar ner... :/

2011-07-04 @ 01:51:58
Postat av: Malin

Ähh!! Det är bara att tugga och svälja så försvinner dom "färska" grönsakerna ;) <3<3

2011-07-04 @ 10:04:53
Postat av: tova

men dom blir inte så mycket större :/ men ändra bildstorleken på kameran, 640x480 borde funka ;)<3

2011-07-04 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0