Allt och inget

Idag känner jag mig bättre, vi har varit och handlat, det tog två timmar och 400$ för att handla allt det ville ha, nu när de stora barnen är hemma går det åt sjukt mycket mat!

Imorse vaknade jag kl 9 och gick upp, åt lite frukost med Laura och sen kom Brad ner och han ville att vi alla skulle ut med båten, så då blev det så istället för allt Laura hade planerat. Så Jag Laura Justin Quin Brad Brandon och Ben åkte ut med deras båt, brandon justin och brad åkte vattenskisor och wakeboard. Så nu känns det bra med killarna, men jag känner inte att jag fått någon kontakt med Joanna. Vet inte hur det kommer bli. Ikväll ska jag Laura Lara och någon med gå på bio! :) Laura kör runt mig och berättar allt som finns och vart barnen brukar åka osv, bara det att ALLT ser likadant ut och jag kommer inte ihåg någonting!! :( Men det finns en gps så jag ska be Laura skriva in alla viktiga adresser ;)
Ja juste jag brände mig när vi var ute med båten! Måste köpa solskydd. Jag hade det på mig, men inte tillräckligt...

Jag får skriv om NYC någon annan gång för jag har inte tid nu och på kvällarna känner jag att jag vill sova.

Hörs snart igen! :)

Puss <3


Kommentarer
Postat av: carro

Vad var det för bil du fick?:o fin?! Är barnen snälla mot dig?

Gud så mycket frågor jag har:) du får köpa ett parasol! Kommer du ihåg vad det betydde?:) hihi kommer aldrig glömma bort parasol och paraply! Uppdatera mer!:D

Massa pussaroch kramar!!<3

2011-07-03 @ 13:44:24
Postat av: mamma

Det låter som du börjar aklimatisera dig till.din nya värld. Vi får höras på skype snart. Puss mamma

2011-07-03 @ 17:43:16
Postat av: tova

du kommer komma in i allt snart och kunna göra allt med stängda ögon :)<3

2011-07-03 @ 23:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0