Torsdag 8/12-11 Trött

Hejsan!

Idag har jag haft en bra dag! Fixat klart alla julklappar, eller ja nästan! En kvar! :p Till föräldrarna, men vet redan vad jag ska köpa, måste bara fixa det ;)

Jag började dagen i mallet med Rebecca, spenderade alla mina pengar :( men som sagt julklappar klara! Köpte även en nyårs klänning, måste bara känna efter ifall det är rätt! Men det är lungt det är 180 dagars öppet köp, bara lappen sitter kvar! :p Hahah löjligt, tycker jag.

Ja vad mer, fikade med Matilda innan vi var tvungna att hämta barnen. Justin försvann lika snabbt som han kom hem, skönt tyckte jag som då stannade kvar på Quins tennis, lovade att jag skulle titta på henne eftersom hon tycker att jag bara läser i min bok när jag är med på gymnastiken. Ja det gick inte så bra, hhaha jag somnade.... I sittandes position! :p Haha måste ju sett roligt ut.....

Ja sen har jag myst med barnen frams tills middagsdags, och busat, tappat två ploppar till mina örhängen, hittat två ploppar till mina örhängen :p Hahha, ja men roligt hade vi! ;)

Hann även prata med mormor och morfar! :) Dom har det bra där nere i värmen... Inte alls avundsjuk... Själva har vi mellan 0 och 10 på dagarna nu för tiden! Har även insett att jag glömt min mössa hemma i svedala! :(

Malthan, vad betyder kulkärvar? :p hahaha

Angelika, kan man få se en bild? Eller är det skypedate som gäller?? :)

Hoppas ni har haft/ får en bra dag!! :) <3<3


Kommentarer
Postat av: angiiie

skypedate kl tre på måndag!! :D:D:D:D<3

2011-12-09 @ 10:12:42
Postat av: mathilda

asså jag har ingen aning vad jag menade i senaste kommentaren... den där jävla ipaden och dess automatiska stavning..... haha!

skönt att ha alla juleklappar klara!! det är sån jäkla stress i stan som vanligt, man får jag panik efter en minut haha!



<3

2011-12-10 @ 05:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0