Torsdag 28/12-11 Överraskning!

Hejsan allihopa!

Vet att jag har varit borta länge, men har varit upptagen med lite andra saker. Typ säga hej till släkt och vänner!
Ja det är ju så att jag är hemma i Sverige på "jullov"! :D 

Nu har jag hunnit med att träffa HELA släkten, och även mina närmsta vänner! :) Tackar för att alla kunde hitta en lucka i sina scheman så jag fick se er! :)

Jag åkte från Boston i fredagsmorse, och landade i Sverige runt 6:50 på lördagsmorgon. Vilket då även var julafton! :D Så mina kära föräldrar kom och hämtade mig på arlanda, sen var det hem äta lite frukost, jag hann med en powernap, duscha och sedan byta om för att åka och fira jul hos farmor!

Där var det mycket roligt att få se allas reaktioner! Alla blev överraskade vilket betyder att jag har ljugit ganska bra under hösten ;) Jag har ju vetat sen i september att jag skulle hem och fira jul! ;)

I söndags kom mammas sida hem till oss och firade jul, där var reaktionera också positiva, förutom min morbrors. Han reagerade inte ens på att jag inte skulle vara där. Hahah vilket väl egentligen betyder att det inte riktigt märks att jag varit borta. Vilket jag helt håller med om!
Det känns inte alls som om  man varit borta i 6 månader????

Men i veckan då?? Jag har försökt spendera så mycket tid som möjligt med familjen, vilket varit lite svårt då jag somnar hela tiden! :p haha det är riktigt jobbigt med tidsomställningen!

Nu ligger jag i min egna säng! Med duntäcke, en bäddmadrass, vilket är så sjukt skönt! Det känns som om jag sover på moln! SÅ SKÖNT!!!!!!

Tack och god natt!

Jag flyger tillbaka på fredag morgon. 6:50 går planet....

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha hemsk du e som överraskade mig sådär på julafton, trodde att jag skulle smälla av för känslorna svallade :P men en bra överraskning måste jag säga!!! Bästa julklappen jag fick iaf :) <3

2011-12-29 @ 15:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0