Torsdag 22/12-11 Trött!!

Hej!

Just nu är jag så trött så att jag mår illa! Har ju som sagt jobbat 10 timmar idag, men det värsta var att jag kunde somna till Bens kompisträff han hade utanför min dörr igår kväll. Men vid 3 vaknar jag och kan bara inte somna om! Det är hlet omöjligt! Jag ligger och vrider och vänder på mig och det går bara inte. Dom var inte högljudda eller så jag vet inte varför jag inte kunde somna om. :(

Förkylningen går sådär, ont i bihålorna har jag nu :( Täppt och rinnig näsa... Fast den här gången har jag inte klagat för barnen så nu tycker dom inte att jag är ynklig som förra gången! Hahah


Idag har vi haft kusinerna över på lekstund, vi hann med massor baka brownies spela tvspel spela football, fotboll, basket, tennis jag allt ni kan tänka er! Quin har också insett att åka skateboard är riktigt kul, bara det att hon vågar inte stå på den själv så jag får springa brevid och hålla i henne. Hon kan dock svänga riktigt bra! Jag kommer nog ha träningsvärk i ryggen imorron :p

Det var allt jag orkar för idag! Hoppas er dag var bra, och just nu fyller drottningen år! Grattis! :)

Hann även med att skype med mormor och morfar, eller var det igår??? Det var det nog! haha jajaj.

Tack Peter och Mia för julkortet! :)
Tack moster Karin för julkortet! :)

Snart god jul! :D <3<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

åh :( hoppas du blir frisk super duper snart :) jag är för en gångs skull frisk, fattar inte hur det har gått till för jag brukar ju alltid va sjuk peppar peppar haha :P Och iiiiii imorgon är det julafton omgomgomg ytterst trevligt, dock så längtar jag inte sååå mycket för jag ska jobba!! på självaste julafton, buhu <3

2011-12-23 @ 09:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0