Torsdag 15/12-11 10 dagar!

Idag är det 10 dagar kvar till min amerikanska jul! Och 9 dagar (8 när ni läser detta) för er, tills det är jul!

Mysigt värre! :) Det är några små saker jag saknar. Typ snö.... :( Och den mesta julmaten! Pappas vörtbröd! Kan det skickas lite på posten kanske?? :) Nä men mest snö! Jag kan inte fatta att det snart är jul? Har ingen julkänsla alls :( Väldigt tråkigt! Men men snart får jag öppna mina paket!! :D Är så nyfiken!

Idag var jag och Matilda ute på promenad på morgonen, vi båda har tröttnat på att sova bort halva dagen! Så 8:50 stack vi ut. Då motivationen svek oss blev det "bara" en 45 min promenad! Sen hamnade vi i soffan med nybakta brownies, men det behöver jag ju inte nämna ;) Sen var det dags att hämta barnen. Quin följde med Matilda hem för att leka med Matildas värdbarn. Så jag fick bara med mig Justin, tanken var att jag skulle skicka iväg Justin på en playdetes hos en kompis, men han fick inte tag på någon som ville leka (hemskt!) så vi stannade hemma.

Barnen var sjukt jobbiga idag! Usch! Slängde mig i bilen 7:01 när jag slutade, åkte till Matilda i tron om att vi skulle dra till pizzerian och äta middag medans hon kom ut med vattenflaskan i högsta hugg i tron om att vi skulle till gymmet. Vi hamnade i mallet istället! Jag fixade en sista julklapp och blev även rånad... Dom hade öppnat en ny lindt butik i mallet, dum som jag är gick jag på deras "erbjudande" det är så löjligt så jag tänker inte ens berätta vad det var! dumma mig -.- mycket pengar gick det åt iaf!
Sen åkte vi till Target för att Matilda skulle köpa julklappar till sina barn. Jag hittade ett två-pack fingervantar, PERFEKT! :D

Ja det var min dag det! Nu ligger jag nästan nöjd i sängen, saknar lite middag... Men ja matvanor här fungerar inte riktigt! :( Kanske kan äta något av godiset jag har fått i mina paket? :) Nä ska sova, är trött, har en viktig dag imorron! Ska klippa mig! :D NICE!! Hoppas verkligen att jag blir av med riset jag har till hår just nu!

Ja det var min torsdag det! Tack och hej!

Tack Angelika, Mathilda, pappa och mamma för kommentarerna! :)
STORT tack till Lena också för kämpa på meddelandet! Tack tack! :)

<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

hahah matvanorna, va ska man säga? välkommen till usa :P Själv var jag nyss o träna (21.45-22.30) hehe ville bara berätta att jag varit duktig :D <3

2011-12-17 @ 00:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0